• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افشاگری یک جدا شده از فرقه رجوی درباره دلقک سیرک رجوی: ناظم زمردیان، دردانه مریم رجوی و فهیمه اروانی

  • کد خبر : 17467
  • 01 اکتبر 2018 - 11:44

یکی از افرادی که به تازگی از فرقه رجوی خارج شده گفت: وقتی که من می خواستم از فرقه خارج شوم، حنیف ناظم زمردیان، کیفم را به صورتم پرت کرد و چند فحش به من داد.

این جدا شده ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری-تحلیلی فراق درباره تحلیل شخصیتی دلقک رجوی اظهار داشت: هنگام خروج از فرقه «حنیف» را آورده بودند تا با من صحبت کند و در آخر وقتی با مقاومت من روبه رو شد کیفم را به صورتم پرت کرد و چند فحش داد.
وی که نخواست نامش فاش شود افزود: حنیف به تازگی از فرانسه به آلبانی برگشته است و به خاطر خوش خدمتی، فرقه هر چند وقت یک بار او را به کشورهای دیگر برای خوشگذرانی می فرستد.
او با اشاره به شخصیت مغرورناظم زمردیان ادامه داد: اعضای داخل فرقه زیاد دل خوشی از او ندارند اما به خاطر فعالیت وی در کار طنز در میان طرفداران فرقه و سران فرقه خیلی محبوب است.
این جدا شده افزود: او عزیز دردانه مریم ، مسعود رجوی و فهیمه اروانی است و به همین خاطر در هر کشوری که می رود برای خود ماشین و محل زندگی دارد، همچنین در خود مقر فرقه در آلبانی هم یک آپارتمان مخصوص دارد.
وی با اشاره به فعالیت های ناظم زمردیان در فضای مجازی گفت: او به خاطر کارهایش و شهرتی که در شبکه های مجازی تلگرام، یوتیوب و فیس بوک کسب کرده ارتباطات خیلی وسیعی با جوانان دارد و حتی به صورت تصویری با آنها صحبت می کند که به قول معروف کار چاق کن سازمان است.
این جدا شده در پایان با اشاره به ضرورت شناخت جوانان از وابستگی و مزدوری ناظم زمردیان برای فرقه رجوی گفت: البته این معروف شدنها و داشتن اطلاعات زیاد در سازمان زیاد هم برای این نفر خوب نیست چون همانطور که بارها دیده ایم هر کس که در فرقه اطلاعاتی داشته و یا به نوعی معروف شده یک جوری سرش را زیر آب کرده اند.
انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17467

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی