• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

منافقین هیچ فرقی با هم نمی کنند

  • کد خبر : 17400
  • 26 سپتامبر 2018 - 10:43

در روز شنبه زمانی که همه برای دیدن رژه نیروهای مسلح تجمع کرده بودند، تروریستهایی که از خارج ایران تامین مالی می شدند نیروهای مسلح و مردم بیگناه را هدف قرار دادند و تعدادی را از جمله چند کودک شهید و مجروح کردند.

ایران سالیان سال است که دستخوش تروریسم می باشد. از دهه ۶۰ تا به حال مردم بیگناه هدف تروریستها بوده اند کسانی که صرفاً فقط به خاطر اینکه موضع شغلی آنها در دوایر دولتی بود.

گروه های احوازیه و منافقین هیچ فرقی با هم نمی کنند، همه از بیرون تامین مالی می شوند و در نهایت برای رسیدن به هدف شوم خود مردم بیگناه را هدف قرار می دهند.
تروریسم خوب و بد نداریم چون مردم بیگناه کشته می شوند. اگر به سال۶۰ برگردیم خواهید دید که هر روز در ایران چندین نفر هدف ترورهای کور قرار می گرفتند در صورتیکه یک شهروند معمولی بودند و حالا بعد از نزدیک به چهار دهه در پیروی از منافقین گروههای دیگری وارد میدان شدند و مردم بیگناه را به گلوله می بندند. خوب است که این گروه احوازیه از منافقین که ید طویلی در ترور داشته سئوال می کرد که چقدر برایشان سود داشته کما اینکه بعید نیست همدست باشند چون تروریسم به هر شکل در جهان محکوم است
ش. ف
عضو جدا شده از فرقه رجوی در آلبانی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17400

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی