• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

بحران سالخوردگی منافقین / کارشناس دینی: منافقین همیشه در آوارگی و بیچارگی به سر خواهند برد

  • کد خبر : 17314
  • 18 سپتامبر 2018 - 9:57

گزارش نهادهای امنیتی آلبانی درباره منافقین حاکی از آن است که اغلب اعضای این  فرقه به دلیل ممنوعیت ازدواج و ناتوانی در جذب نیروی جوان و جدید؛ سالخورده هستند و در قبرستانی در آلبانی دفن شده اند.

به گزارش فراق، منافقین پس از خروج از عراق به آلبانی نقل مکان کرد؛ اردوگاهی در اطراف پایتخت، تیرانا. شبکه ۴ انگلیس به تازگی گزارشی از وضعیت این گروه در آلبانی را منتشر کرده است که در این گزارش به حمایت های نزدیکان ترامپ از این گروه از جمله جان بولتون و رودی جولیانی در قبال دریافت پول و قوانین سختگیرانه ای که در اردوگاه اعمال می شود، اشاره شده است.

بر اساس گزارش نهادهای امنیتی آلبانی درباره منافقین وضعیت این گروه در این کشور تفاوت چندانی با زمان حضورشان در عراق ندارد. در ویدیویی که از وضعیت منافقین به تازگی در فضای مجازی منتشر شده قبرستانی در آلبانی نمایش داده می شود که اعضای منافقین که اغلب سالخورده هستند و به دلیل ممنوعیت ازدواج، نسل آن نیز جوان نمی شود، در آنجا دفن شده اند؛ افرادی که به گفته این گزارش، اغلب بدون آنکه اقوام خود را ببینند یا هوادار زیادی داشته باشند یا حتی در وطن خود باشند، عمرشان به پایان می رسد.

در همین رابطه عبدالعلی گواهی، یک کارشناس دینی در مورد بحران سالخوردگی در میان منافقین و برخی تحرکات جدید آنها برای جذب نیروی جوان با سوءاستفاده از شرایط اقتصادی موجود در کشور به خبرنگار شبستان گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند من از مشرک و مومن نمی ترسم اما از منافق می ترسم زیرا شرک مشرک او را قلع و قمع می کند و ایمان مومن او را محافظت می کند اما از منافق می ترسم زیرا هر لحظه طوری دیگر عمل می کند.

وی یادآور شد: بیشترین آیات در قرآن در خصوص نفاق است و بیشترین آسیب ها از صدر اسلام تاکنون از سوی منافقان بوده است. یهودی ها و کفار قریش نتوانستند با اسلام مقابله کنند اما منافقین توانستند با رنگ و لعابی جدید ضرباتی را وارد کنند. منافقان از ابتدای انقلاب تاکنون سر ناسازگاری با جمهوری اسلامی داشتند زیرا نتوانستند به اهداف خود برسند و بر همین اساس با حزب بعث، اروپا و آمریکا و هر جا احساس کردند که کسی با جمهوری اسلامی دشمنی دارد از در دوستی وارد شدند و آب به آسیاب دشمن برده و معرکه گرفتند اما هیچ عایدی از این اقدام خود به دست نیاوردند.

گواهی با اشاره به اینکه منافقین همیشه در آوارگی و بیچارگی به سر بردند و به سر خواهند برد، گفت: آنها هر لحظه به دنبال یارگیری از نسل جوان بوده و هستند و امروز نیز شکل گیری گروهک های داعش نمونه ای دیگر از فعالیت های منافقین است. منافقین همانگونه که اوایل انقلاب با اغفال جوانان تلاش به جذب نیرو داشتند امروز نیز هر خیانتی را علیه جمهوری اسلامی از ساخت شایعه و فیلم تا تهیه گزارش های تبلیغی انجام می دهند اما از آنجا که با وجود اقدامات مختلف نتوانستند در طی این سالها جذب نیرویی داشته باشند شاهد رسوخ سالخوردگی در میان آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه منافقین همیشه در پی نفاق بودند تا بتوانند از این موضوع به جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند، گفت: آنها یک روز جنگ فرهنگی به راه می اندازند و روز دیگر جنگ سیاسی و اقتصادی بر ما تحمیل می کنند تا بتوانند بر اهدافشان در براندازی جمهوری اسلامی برسند، هدف آنها زیر سوال بردن اسلام است.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: رسوایی و فضاحت منافقین در طول چند سال و چند دهه تا جایی رسیده است که می خواهند این رسوایی را با اقدامات دیگر پوشش دهند و حرکات اخیر آنها نیز بر همین اساس است. آنها تلاش می کنند در داخل کشور افراد را به جان هم بیندازند و ما باید مراقب سوءاستفاده آنها باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17314

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی