• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

خیانت فرقه رجوی به ملت ایران زیر چتر آمریکایی و صهیونیستی

  • کد خبر : 17287
  • 16 سپتامبر 2018 - 10:00

تحریم ایران به دلیل استقلال و زیربار اجنبی  و حامیان صهیونسیم نرفتن موضوع جدیدی نیست  و ملت ایران سال هاست که بار این رنج را به دوش می کشد .

همگان می دانند بار اصلی رنج و محنت تحریم ها به دوش مردم ایران ، خانواده های متوسط و کم درآمد است که اتفاقا این قشر جامعه از همه آحاد نیز صبورتر و فهیم تر نیز هستند.

استقلال و حفظ تمامیت ارضی  وطن،  تلاش در این راستا و ارتقا مواضع دفاعی کشور ، موضوعی نیست که قابل اغماض و کوتاهی باشد و امروزه از کوچک و بزرگ ایرانیان دراین باره سوال کنید ، فکر نمی کنم کسی راضی به وطن فروشی و زیر پرچم اجنبی رفتن و دادن امتیازات ویژه به دشمن باشد.

در این میانه و شرایط بحرانی دشمنان ایران، و آنان که به ظاهر لباس دوست برتن نموده اند نیز بیش از پیش عیان می شود.

منافقین با موضعگیری و تلاش های مذبوحانه  بنا به سیاق ثابت خویش آب به آسیاب دشمن می ریزد و  در این برهه  تاریخی دقیقا همان خیانتی را که در زمان جنگ ایران و عراق  انجام داد باز تکرار می کند.

در زمانی که جنگ با دولت صدام با پشتیبانی دولت های آمریکا و اروپا  جریان داشت، در زمانی که دشمنان  به دنبال تصرف خوزستان و بخشهایی زیادی از خاک میهن بودند کدام فرقه بود که حتی مکان وماوای خویش را در عراق و همکاری تنگاتنگ با صدام یافت.  جز فرقه رجوی که رخت بر بست و به کمتر از سکنی گزیدن در کنار دشمن ایران رضا نداد.

تاریخ باز هم تکرار شد.  بقایای رجوی پس از اخراج از سرزمین عراق  که فرصتی پیدا نمودند با تمام و تلاشی که داشتند به زیر چتر آمریکایی ها و صهیونیست ها  خزیدند، تا جائیکه برای اربابان خود به جای کلاه «سر» می برند.

مریم رجوی این زنک ولگرد با  وصیت رجوی در گور ، تمام تلاشش همراهی و همکاری و برانگیختن هر چه بیشتر سناتورها و دولتمردان جنگ ستیز و ایران ستیز است که هر چقدر می توانند به کشور ایران و این آب و خاک بتازند و دوباره شانس خود را کنار ارباب دیگری امتحان می کنند.

آنچه عیان است  ملت ایران سختی های زیادی را آزموده است ودر گذر تاریخ بستر ناملایمات زیادی بوده است از روزهای سختی که  در جنگ جهانی اول و دوم گذراند تا خیانت ها ی انگلیسی ها ، آمریکایی و آخرین سکانس آن در جنگ ایران و عراق.

و حال که بیش از یک دهه است به بهانه های واهی و به وجرم استقلال و حاکمیت ارضی و تلاش برای حفظ خاک و آب و تقویت قدرت دفاعی آماج تحریم های ناجوانمردانه قرار گرفته  ایم.

گروه  های ریاکار و خیانت کاری چون   فرقه  رجوی  با  وقاحت  و بی شرمی به همراهی  و حمایت از  سنانورها جنگ طلب  امریکایی و دشمنان ایران  می پردازند.

و باید  بدانند که این خیانت ها و رذالت ها از یاد و حافظه ملت ایران نخواهد رفت و عواقب آن چنانچه تا کنون نیز شاهد بودیم گریبانگیر آنها  را بیش از پیش خواهد گرفت.

از ریزش های درون تشکیلاتی گرفته ، تا نارضایتی اعضا ، تا به سوراخ خزیدن رجوی و  عقوبت هایی سختر که نتیجه آن  ادامه  سیر  قهقرایی آنان  و منفوریت هر چه بیشتر نزد مردم ایران خواهد بود .

یادداشت از مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

 

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17287

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی