• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

زن ولگرد چرا در مقابل گردن زدن یک زن در عربستان موضع نگرفت؟

  • کد خبر : 17253
  • 13 سپتامبر 2018 - 17:58

متاسفانه دولت آل سعود دریک اقدام ضد انسانی یک زن فعال حقوق بشربنام اسراء الغمغام را به اتهام اعتراض به نقض حقوق بشر درعربستان محاکمه و در نهایت بعد از پنج سال حبس به شیوه قرون وسطایی گردن زد وبرگ دیگری را برپرونده جنایات خود افزود.

اما دولت های حامی این گاو شیرده که به دروغ ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند در مقابل این اقدام قرون وسطایی آل سعود مهر سکوت برلب زده وهیچ واکنشی نشان ندادند. همانطورکه تاکنون درمقابل جنایت نسل کشی یمنی ها وبخصوص درمورد جنایت اخیرآل سعود درهدف قراردادن اتوبوس حامل کودکان یمنی که صدها تن از آنها را به خاک وخون کشید! جنایتی که حتی سازمان ملل را نیز مجبور به موضع گیری و محکوم کردن آن کرد.
اما ازآمریکا و برخی کشورهای غربی حامی آل سعود که بگذریم باید ازفرقه رجوی و به خصوص شخص مریم قجر ولگرد سئوال کرد : تا به الان که درمورد جنایات ارباب منطقه ای خود دریمن سکوت کردید اما چرا درمقابل گردن زدن خانم اسراء الغمغام فعال حقوق بشرعربستانی همچنان خفقان گرفتید وهیچ اشاره ای به این موضوع نمی کنید؟ مگر شما ادعای دفاع از حقوق و جایگاه زنان را ندارید؟ مگر اسراء الغمغام زن نبود ؟ مگر شما نیستید که هرروز با حیله و نیرنگ آه وفغان سر می دهید که حقوق زنان درایران نقض می شود ؟ واقعا که صفت دورویی ونفاق برازنده شماست چون این را عملا در رفتار، گفتار و عملکرد خود نشان دادید. و این صفت دورویی و فریبکاری خود را با محکوم نکردن گردن زدن زن فعال حقوق بشر عربستانی توسط آل سعود، بیشتر برای افکار عمومی به اثبات رساندید. البته شاید هم دراین رابطه حق داشته باشید چون ترس ازقطع شدن جیره ومواجبی که ازآل سعود می گیرید دارید ؟ به نظرمن ماهیت شما همان است که از اول داشتید. دورویی و فریبکاری، که سالهاست همه پی به این ماهیت شما بردند.  امروزه کسی نیست که نداند شما گروهی هستید که به خاطر ادامه حیات نکبت بارتان خود را آلت دست آل سعود ودیگر اربابان ریز و درشت کردید. که قطعا تاریخ مصرف شما برای آنها به پایان خواهد رسید.

یادداشت از: حمید دهدار

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17253

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی