• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فرقه رجوی با چه ترفندی اعضای خود را به جنگ با خانواده ها وادار می سازد؟

  • کد خبر : 17037
  • 04 سپتامبر 2018 - 12:52

تراژدی خانواده های اعضای فرقه رجوی، زمانی بسیار عمق پیدا کرد که مسعود رجوی مستقیما وارد این موضوع شد و با تهیه نوار ویدیویی و کتابی تحت عنوان «خانواده مجاهدین یا مزدوران ارتجاع » که در بهمن ماه ۱۳۸۸ منتشر شده بود، دیدار اعضا با خانواده هایشان را منع کرده و تن دادن به ملاقات را خیانت به سازمان عنوان نمود.

مسعود رجوی در این کتاب و نوار ویدیویی، خانواده های اعضای فرقه را مزدوران و سگ های زنجیری خطاب کرده و ارتباط با آنان را منع می نماید.
در این نوار ویدیویی، مسعود رجوی همچنین تلاش می کند موضع گیری خود در برابر خانواده های اسیران را با استناد به روایاتی از انجیل و قرآن توجیه نموده و افرادی که پذیرای چنین ایده ای نباشند را به مرگ محکوم می نماید. تا آنجا که با مزدور و جاسوس قلمداد نمودن خانواده ها و اعضای جداشده، قتل آنان توسط دیگر اعضای فرقه را واجب می داند.
مسعود رجوی می گفت: «مسئولیت تنبیه و محاکمه مزدوران و جنایتکاران (منظور رجوی از مزدوران و جنایتکاران همان خانواده های اعضای فرقه است) به لحاظ بین المللی و حقوقی روی میز است و من اضافه می کنم که مزدوران و جنایتکاران می توانند مطمئن باشند که عدالت و قانون از آنها دست برنخواهد داشت. دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. این را به آنها اطمینان می دهم.قبلا هم گفته ایم که اگر عمر خودمان کفاف نداد، وصیت می کنیم و وصیت می کنم، در این مورد با احدی شوخی نداریم، قیمت اش را می دانیم، دادیم و باز هم خواهیم داد.حتی اگر عمر خودمان کفاف نداد، وصیت می کنم و وصیت می کنیم، به نسل های بعدی و به خلق قهرمان، به مصداق فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاءً حَتَّىٰ تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ۚ ( *آیه ۴ از سوره محمد-قرآن= فَإِذَا لَقِیتُمُ الَّذِینَ کَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّىٰ إِذَا أَثْخَنتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاءً حَتَّىٰ تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ۚ ذَٰلِکَ وَلَوْ یَشَاءُ اللَّهُ لَانتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَٰکِن لِّیَبْلُوَ بَعْضَکُم بِبَعْضٍ ۗ وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَن یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ (۴)= پس چون با کسانى که کفر ورزیده‌اند برخورد کنید، گردنها[یشان‌] را بزنید. تا چون آنان را [در کشتار] از پاى درآوردید، پس [اسیران را] استوار در بند کشید؛ سپس یا [بر آنان‌] منّت نهید [و آزادشان کنید] و یا فدیه [و عوض از ایشان بگیرید]، تا در جنگ، اسلحه بر زمین گذاشته شود. این است [دستور خدا]؛ و اگر خدا مى‌خواست، از ایشان انتقام مى‌کشید، ولى [فرمان پیکار داد] تا برخى از شما را به وسیله برخى [دیگر] بیازماید، و کسانى که در راه خدا کشته شده‌اند، هرگز کارهایشان را ضایع نمى‌کند.)»
*آیه ای که ابوبکر بغدادی رهبر داعش با استناد به آن در عراق، سوریه، اروپا و سرتاسر جهان، سربریدن، عملیات انتحاری و جنایات داعش را مشروع نموده و آن را همانند رجوی حکم خدا می داند.
رجوی اظهار می داشت:«هرکس خانواده خود را بیش از من دوست بدارد، لایق من نیست. اگر کسی نزد من آید و پدر و مادر و زن و اولاد و برادران و خواهران و حتی جان خود را فدا نکند، شاگرد من نتواند بود. هرکس که فقط در فکر زندگی خویشتن باشد، آن را از دست خواهد داد. اما آنکس که به خاطر من زندگی خویش را از دست دهد زندگانی جاودانه خواهد یافت. هرکه صلیب خود را بر ندارد و از عقب من نیاید نمیتواند شاگرد من گردد. زیرا کیست از شما که قصد بنای برجی داشته باشد و اول ننشیند تا برآورد خرج آن را بکند که آیا قوت تمام کردن آن دارد یا نه؟»
جالب است که اینها مدعی حقوق بشر نیز هستند.اما شما، شما ای هموطن، شما ای شاهد، شما ای فعال حقوق بشر، شما که انسانیت را ترویج می دهید، شما که می خواهید انسان، انسان باشد. شما که می خواهید عدالت برقرار باشد، شما چه می گویید؟

یادداشت از جواد فیروزمند
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17037

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی