• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افشاگری جدا شده ها از چماقدارانِ مادر در فرقه رجوی: جاسوس های فرقه رجوی در لندن و استکهلم را بشناسید

  • کد خبر : 17008
  • 03 سپتامبر 2018 - 9:08

لیلا جزایری در لندن و آذر اسماعیل زاده در استکهلم، در پوشش جداشده های فرقه رجوی به عنوان چماقداران و جاسوسان این فرقه فعالیت می کنند.
به گزارش فراق، انجمن نجات مرکز تهران به نقل از جداشده های فرقه رجوی در اروپا نوشت: آنان با فحاشی نسبت به منتقدین و مخالفین و حتی تهاجم به آنان تلاش می کنند تا حد ممکن برای فرقه خودشیرینی کرده و دل مسئولین در انگلستان و سوئد را به دست آورند اما اصل موضوع چیست و چرا این دو چنین می کنند؟

واقعیت این است که هر یک از آنان پسری دارند که گروگان ذهنی و عینی فرقه رجوی است و شرط ارتباط آنان با پسرشان از جانب فرقه همان کارهایی است که در حال حاضر انجام می دهند و مزاحمت هایی است که برای جداشده ها و مخالفان فرقه رجوی به وجود می آورند که بعضا حتی کاسه داغ تر از آش شده و به جای کلاه سر می آورند.
خوب می دانیم که بسیاری از مادران سالیان سال است از هرگونه ارتباط با فرزندان خود در داخل فرقه رجوی محروم هستند و سران فرقه هرگز امکان هیچ گونه ارتباطی را به آنان نمی دهند. اما این مادران هرگز خود را به ننگ همکاری با فرقه رجوی آلوده نکردند و حاضر نشدند شروط فرقه برای ارتباط را بپذیرند و در فراق عزیزان خود سوختند و ساختند.
ضروری است در این جا به این دو نفر که از درج عکس و بردن نام های اصلی آنان و جزئیات بیشتر در خصوص آنها و پسرانشان خودداری می گردد هشدار داده شود که دست از این اقدامات سخیف و خائنانه بردارند و کمتر به اذیت و آزار جداشده ها و جاسوسی برای فرقه رجوی بپردازند و بیش از این خود را برای این فرقه در بن بست مانده بامزه نکنند.
اطلاع داریم که اتفاقا هر دوی آنان در محافل خصوصی و نزد دوستانشان نسبت به فرقه تروریستی رجوی و مسئولین آن ابراز انزجار کرده و خود را مجبور به چنین اقداماتی برای قطع نشدن ارتباط با پسرشان دانسته اند. هر دوی آنان به کرات گفته اند که اگر چنانچه پسرشان از اسارت ذهنی و عینی فرقه رجوی جدا شود آنان هرگز نام این فرقه را هم نخواهند برد.
این گونه توجیهات به هیچ وجه قابل قبول نیست و از تقصیرات آنان کم نمی کند، چرا که در همین اروپا بسیارند مادرانی که شرایط مشابهی دارند اما هرگز خود را به لوث وجود رجوی و فرقه اش آلوده نمی کنند و ننگ و نفرین برای خود نمی خرند.
لازم است به این دو نفر و نفراتی از این دست در سایر کشورهای اروپایی گوشزد شود که فروختن خود به یک فرقه وطن فروش خائن و جانی که مورد تنفر عموم مردم ایران در داخل و خارج از کشور است تحت هر بهانه ای جایز نیست و عاقبت خوشی ندارد و جداشده ها در اروپا تا حد معینی صبر و خویشتن داری پیشه می کنند و از دست زدن به افشاگری گسترده همراه با جزئیات خودداری می نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17008

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی