• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

ابراز تنفر مسلمانان آلبانی از فرقۀ رجوی در مراسم عید قربان / مسلمانان آلبانی: فرقه رجوی اگر واقعا مسلمان است چرا برای نماز واجبِ عید قربان نیامد؟

  • کد خبر : 16821
  • 25 آگوست 2018 - 11:37

مسلمانان آلبانی در مراسم روز عید قربان، تنفر خود از فرقۀ رجوی و مخالفت با حضور این فرقه در خاک کشورشان را ابراز داشتند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، پیوند رهایی در این باره نوشت: روز سه شنبه ۳۰ شهریور، مصطفی محمدی، پدر یکی از اسیران فرقۀ رجوی در آلبانی در نماز عید قربان مسلمانان آلبانی در تیرانا شرکت کرد و مورد استقبال و حمایت گستردۀ مردم و امام جماعت که از علما و رهبران دینی مسلمانان آلبانی می باشد قرار گرفت.

مسلمانان آلبانی قبل و بعد از برگزاری نماز عید، با دیدن محمدی که تی شرتی با عکس دخترش سمیه محمدی، اسیر فرقۀ رجوی را پوشیده بود به همدیگر نشان داده و دور او جمع شده و حمایت خود را از فعالیتهای او و همسرش برای دیدار با دخترشان و رهایی او از چنگ فرقۀ رجوی ابراز داشتند.

مردم مسلمان آلبانی و شیعیان این کشور تنفر خود از فرقۀ رجوی را در صحبتهای خود با مصطفی محمدی ابراز داشتند و گفتند: اگر آنها واقعا مسلمان هستند وقتی در خاک کشور ما و در همین تیرانا می باشند چرا امروز در نماز عید قربان مسلمانان که در اسلام واجب است و باید با جماعت برگزار شود حاضر نشده اند؟

همچنین امام جمعه مسلمانان در تیرانا در محل برگزاری نماز عید با محمدی دیدار و گفتگو کرد و حمایت خود و جامعۀ روحانیون آلبانی از تلاشهای وی و همسرش برای دیدار با دخترشان را به او اعلام داشت.

وی گفت: اینها که اسم خودشان را مجاهد گذاشته اند و مسلمان هستند چرا در نمازها و مراسم مسلمانان آلبانی شرکت نمی کنند و از همه فراری هستند، آنها یک فرقه هستند و می دانند که اگر دختر شما با شما دیدار کند آنها را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16821

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود