• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

جهانبخش نجفی، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی: فرقه رجوی فنا می پذیرد / چشم انداز تغییر فرقه به افراد آواره درکشورهای مختلف متصور است

  • کد خبر : 16773
  • 23 آگوست 2018 - 8:35

جهانبخش نجفی از اعضای خانواده های عضو انجمن نجات می باشد. وی می گوید برادرش بنام داریوش بیش از دو دهه است که توسط فرقه رجوی ازطریق یک قاچاقچی ربوده شده وتحویل آنها شده است .

دراین حضور گرم ابتدا آقای نجفی به پروسه اشراف و آگاهی خود درخصوص فعالیت خانواده ها وتلفیق آن با اقدامات افشاگری وروشنگری جداشدگان پرداخت ونتیجه گرفت که از زمانی که این فعالیت ها شروع شده تاکنون از بدنه تشکیلاتی فرقه که منکرهرگونه منفذی بود بیش از دو هزار نفر نجات یافتند .

نجفی گفت: فرقه رجوی در مقابل خانواده ها و جداشدگان کم آورده و استراتژی دائمی خود را که کشتار و اختناق و سرکوب و بی خبری خانواده بود را از دست داد و مجبور به فرار از عراق شد .
جهانبخش نجفی سپس از موضع بحث های فلسفی و اثباتی به قضیه فرقه واسارت اعضا وتمامی اقدامات ضد انسانی فرقه رجوی پرداخت ونتیجه گیری کرد که این فرقه فنا پذیر است وبطور تکاملی مجبور به فنا خواهد بود .
نامبرده گفت اکنون فرقه رجوی به چند دسته تقسیم می شوند .
دسته اول سران این فرقه هستند که اغلب بالای ۷۰سال سن دارند ، دسته دوم فرزندان این طیف می باشند که آنها اینک به زندگی آزاد و تجربه آن فکر می کنند ، دسته سوم هم اسیران رده پایین و بدنه هستند .
درواقع رده های بالا تا چند سال آینده دیگر یا مرده اند ویا فاقد کارایی کامل واز رده خارج می شوند درآن صورت دو دسته بعدی که گرفتار رده اول هستند رها می شوند وچشم انداز تغییر فرقه به افراد بلاتکلیف وآواره درکشورهای مختلف در دسته های به اندازه انگشتان دست متصور است .
نجفی درپایان با ابراز امیدواری به رهایی برادرش و سایر اسیران، برای تلاشهای انجمن نجات وفعالیت های این ارگان حقوق بشری آرزوی موفقیت نمود.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز کرمانشاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16773