• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مردم ایران درطول تاریخ ثابت کردند به وطن فروشان روی خوش نشان نخواهند داد

  • کد خبر : 16426
  • 05 آگوست 2018 - 12:59

مردم ایران درطول تاریخ ثابت کردند با هر مشکلی داخلی که روبرو باشند اما به عناصر و گروه هایی که به آنها و وطنشان به هرطریق خیانت کردند روی خوش نشان نخواهند داد واتفاقا علیه آنها هم متحد می شوند .

فرقه تروریستی رجوی یکی ازهمان گروههای خائنی است که کارنامه سیاهی از خیانت و ترور و جنایت نزد مردم دارد. ازجمله اینکه هنوز فراموش نکردند که رجوی چگونه دردوران جنگ تحمیلی با چه اشتیاقی خود را برای اقدام نظامی علیه مردم ایران درآغوش صدام متجاوز انداخت، مردم ایران هنوز گرا دادن به موشک های عراقی ازسوی عوامل رجوی برای زدن دقیق تربه منظور به خاک وخون کشیدن بیشتر مردم شهرهای ایران را فراموش نکردند.

مردم ایران همدستی فرقه رجوی با اسرائیل برای ترور دانشمندان هسته ای را فراموش نکردند، مردم ایران فراموش نکردند که چگونه همین دارودسته رجوی درهرمناسبتی در راهروهای مجالس آمریکایی و دیگر نهادهای بین المللی حاضر می شدند و با دریوزگی تمام سعی می کردند با سرهم بندی یکسری جعلیات و اخبارغلط  نمایندگان آنجا را برای تصویب لایحه تحریم کردن ایران قانع کنند. بنابراین بقول معروف مشت نمونه خروار است و موارد ذکر شده مشتی از نمونه خیانت ها وجنایات باند مفلوک رجوی علیه مردم ایران است که هیچگاه از اذهان آنها پاک نخواهد شد .

حال عجیب است که سرکردگان فسیل شده فرقه رجوی با شیادی تمام سعی می کنند ازآب گل آلود بحران اقتصادی در ایران سوء استفاده کنند و به همین دلیل مرتب درسایت های خود اخبار اعتراضات مردم البته آنطور که خودش می خواهد و البته باز هم با دادن اطلاعات غلط به اربابان خود انعکاس می دهد . جالب است در شعارهایی که از مردم معترض پخش می کند حتی برای نمونه یک شعار هم به نفع فرقه رجوی سر داده نمی شود .

اتفاقا طی روزهای گذشته بدلیل موقعیت شغلی مراجعات زیادی ازمردم داشتم که هرکدام ازوضعیت بد معیشتی خود ابراز گلایه می کردند اما بالا بودن فهم وشعور سیاسی مردم برایم جالب بود که همه می گفتند البته ما هرگز حاضر نیستیم وطن به دست بیگانه بیفتد. دوست داریم مشکل دربین خودمان حل شود، نمی خواهیم کشورمان به سرنوشت کشورهای عراق ، سوریه وافغانستان مبتلا شود. اتقافا از یک آقا و خانم سن وسال داری درمورد تحرکات فرقه رجوی سئوال کردم آنها گفتند منظورت منافقین است ؟ جواب دادم آری .آنها گفتند اینها که وضعیتشان روشن است هیچ جایگاهی دربین مردم ندارند وهمان بحث پیوستن فرقه با دشمن متجاوز ، تلاش برای تحریم کردن ایران ، وترورهای آنها درسالهای ۶۰ وغیره ازجنایت های فرقه رجوی را مثال زدند .جوانترها هم که اصلا این فرقه را نمی شناسند .

من به فرقه رجوی می گویم برای اثبات حرف هایم ازاینکه می گویم آنها هیچ اعتباری نزد مردم ایران ندارند حاضرم با دوربین مخفی  بعنوان یک فرد عادی بین مردم بروم ونظر آنها را درمورد فرقه شما سئوال کنم فیلمش را هم حاضرم برای خودتان و همچنین افکار عمومی بفرستم .البته ناگفته نماند که خود سرکردگان فرقه رجوی به خوبی آگاه هستند که هیچ اعتبار و اصالتی  نزد مردم ایران ندارند. به همین دلیل هم به دنبال کسب اصالت از طریق مزدوری برای بیگانگان واربابان خاص خود هستند .اما سرکردگان درمانده فرقه رجوی ظاهرا قرارنیست که از بی نتیجه بودن خیانت های خود درس عبرت بگیرند که البته اگر هم بگیرند دیگر فایده ای برای آنها نخواهد داشت ودردی ازدردهای لاعلاج آنها دوا نخواهد کرد. چون مردم ایران مهر باطل شد را برای همیشه برپیشانی این فرقه کوبیدند .

یادداشت از حمید دهدار

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16426

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی