• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اسیران زندان رجوی از دنیا عقب هستند / فرقه رجوی، پدری که سال ها به دنبال فرزندش است را مارک مزدوری می زند

  • کد خبر : 16240
  • 30 جولای 2018 - 9:25

جالب است بدانید رجوی بعد از سال ها که دنبال این بود از طریق جنگ آمریکا با ایران به نان و نوایی برسد الان به غلط کردن افتاده و می گوید تحریم ایران را سرنگون نمی کند .

البته همه خوب می دانند که چرا این حرف را زده، به دلیل اینکه همینکه  بحث حمله به ایران از طرف آمریکا پیش آمد همه فهمیدند که باید به سراغ چه کسی بروند و از آنجا که رجوی دید سر خودش بی کلاه می ماند آمده و این حرف را پیش کشیده که نگذارد راه برای کس دیگری هموار شود.

حالا این را کسی می گوید که در تمام میتینگهایی که خودش می گذاشت می گفت ما که به دنبال قدرت نیستیم ما می خواهیم سرنگون کنیم و بسپاریم به خود مردم. الان خود مردم دارند حرف می زنند و اگر شبکه های اجتماعی را نگاه کرده باشید از هر ده نفر که مطلب می نویسند با جرائت می شه گفت که هشت مورد از آنها به رجوی و دارو دسته اش فحش می دهند. بعد نمی دانیم این هواداران داخلی رجوی چه کسانی هستند که حتی یک کلمه هم برایش نمی نویسند.

بله دوستان رجوی خیلی خوب الان حس کرده که به پایان خط و به پایان دروغ گویهایش رسیده و دیگر نمی تواند مثل قبل با دروع های گوبلزی سر کسی را کلاه بگذارد .

در عصر ارتباطات همه در جریان تمام تحولات جهان هستند فقط اسیرانی که در زندان رجوی هستند از دنیا عقب هستند و در غار هستند چون تمام اخبار برایشان با سانسور مطلق اون هم از طریق تلویزیون خودشان پخش می شود برای همین همه نفرات در بند هم فکر می کنند حرفهایی که رجوی می زند عین واقعیت است در حالی که این طور نیست.

همین دیروز که پدری را در خیابان به زیر مشت و لگد گرفتند و کار به دادگاه کشیده شد رجوی نشست گذاشته و تمام ماجرا را برای نفرات وارونه گفته در حالی که پلیس در محل بوده و آثار ضرب و جرح روی بدن این پدر مشهود است و کسی نمی تواند انکار کند اما رجوی به نفرات گفته فلانی که از ایران پول می گیرد و به آلبانی آمده می خواسته با نفرات درگیر شود که پلیس جلویش را گرفته و دستگیرش کرده اند. می بینید که چقدر وقیحانه است.

مزدوران فرقه رجوی در حال جاسوسی از وضعیت مصطفی محمدی

پدری که سال ها به دنبال فرزندش است را مارک مزدوری می زند و فرزندش را اسیر در دست خودش نگه داشته است .

ولی الان دیگه خودشون فهمیده اند که دیگه حنایشان هیچ کجا رنگی ندارد و باید ماست هایشان را کیسه کنند که کم کم هم دارند همین کار را می کنند.

ازاینکه سرنگونی امسال را به دوسال دیگر انداخت و تا اینکه تحریم کارا نیست، می بینید که مثل آفتاب پرست خیلی راحت می تواند رنگ عوض کند اما خوب می داند که این دیگر آخرین رنگ است سری بعدی وجود ندارد و نقطه پایان است .

نوشته احمد دارابی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16240

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی