• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

به دنبال وحشت سران فرقه رجوی از افشاگری جداشده ها در آلبانی صورت گرفت: دسیسه فرقه رجوی برای گرفتاری اعضای جدا شده در یونان / اجیرشدگان فرقه رجوی درپوشش دلال وقاچاقچی درکشور یونان اقامت دارند

  • کد خبر : 15843
  • 11 جولای 2018 - 11:02

براساس اخبار دریافتی ازاعضای جداشده از فرقه رجوی درآلبانی، فرقه در ادامه ایجاد فشار هر چه بیشتر بر این اعضا ترفند کثیفی را در پیش گرفته است تا براساس آن با تشویق و اتخاذ شیوه های فریب، اعضای جدا شده را ترغیب به خروج از کشور آلبانی نماید.

سرکردگان این فرقه ضدانسانی که از فعالیت های افشاگرایانه جامعه جداشدگان و تاثیرات شگفت انگیز آن بر مردم آلبانی به شدت در وحشت به سر می برند و از طرف دیگر نفس حضور این افراد تاثیرات به سزایی در جداشدن هرچه بیشتر اعضای تحت اسارت در مقر اشرف سه تاکنون داشته است، با بکارگیری مزدوران مزد بگیر خود که به ظاهر و به صورت تاکتیکی از این فرقه جدا شده اند، برای اعضای جداشده تبلیغ می کنند که کشورهای اروپایی به سادگی پناهنده می پذیرند فقط کافی است به کشور یونان بروید.
اعضا به محض گام گذاشتن به خاک یونان با مشکلات متعدد معیشتی و اقامتی مواجه می گردند و درحقیقت به قول خودشان در باتلاق یونان گرفتار می شوند.

اجیرشدگان فرقه رجوی که درپوشش دلال و قاچاقچی درکشور یونان اقامت دارند با گرفتن مبلغ زیادی پول از این اعضا جداشده که عمدتا با هزار سختی از طریق خانواده هایشان برای آنها ارسال شده برای رفتن به آلمان آنها را به فرودگاه اعزام می کنند و در آنجا به دلیل جعلی بودن پاسپورت درفرودگاه توسط پلیس دستگیر می شوند.
بنا به گفته این جداشدگان دولت آلمان که باموج بی سابقه پناه جویان خارجی مواجه است درقبال کمک های مالی به دولت آلبانی از آنها خواسته که سخت گیری بیشتری درقبال پناه جویانی که خواهان رفتن به آلمان از خاک آلبانی هستند اعمال نمایند و به دنبال این توافق پلیس آلبانی سخت گیری بیشتری را ظرف ماههای گذشته درخصوص اعضای جداشده اعمال کرده است .

سرکردگان فرقه رجوی با علم به این موضوع ضمن تماس با اعضای جداشده و دادن مشورت های غلط زمینه های خروج آنها از آلبانی را فراهم می سازند و بدین ترتیب مقدمات غرق شدن آنها در باتلاق مشکلات یونان را فراهم می سازند، مکانی که نه راه پس و نه پیش دارند.
درحال حاضر تعداد زیادی از اعضا که تحت تاثیراین شیوه فریبنده فرقه به یونان رفته بودند بامشکلات متعددی مواجه می باشند. آنها تمامی سرمایه خود را که بعضا به بهای وام های سنگین از طرف خانواده هایشان به دستشان رسیده بود را از دست داده اند و در بلاتکلیفی بسر می برند.
درشرایطی که فرقه رجوی تمامی اصول انسانی را فدای مطامع قدرت طلبانه خود قرار داده وبه هیچ ارزشی اعتقاد ندارد اعضای جداشده درآلبانی می بایست به عنوان مبرم ترین وظیفه انسانی باهرشیوه ای که می توانند به مقابله با این ترفند کثیف برخیزند وقاطعانه ان را افشا نمایند.

جامعه جداشدگان در آلبانی می بایست به حضور و فعالیت های افشاگریانه خود دراین کشور ادامه داده وخواب را از چشمان مسعود رجوی بربایند. بی شک عواقب این شیوه ضدانسانی به این فرقه تروریستی باز خواهد گشت.
نوشته اکرامی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15843