• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

سند رسوایی فرقه رجوی منتشر شد / «امیر سعدونی» و «نسیمه نومنی» از مزدوران فرقه رجوی شناسایی شدند

  • کد خبر : 15833
  • 11 جولای 2018 - 10:45

وقتی خبر مشکوک دستگیری یک زن و شوهر در رابطه با قصد عملیات علیه فرقه ورشکستۀ رجوی منتشر شد همه نگاه ها به خود منافقین معطوف شد.

به گزارش فراق، این حرکت همزمان بود با سفر مقامات جمهوری اسلامی ایران به کشورهای سوئیس و اتریش که بیشتر پای فرقه مکار رجوی را درگیر ماجرا می کرد.

امیر سعدونی(راست)درکنار مهدی ابریشمچی(وسط)از اعضای رده بالای فرقه رجوی

همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به دو کشور اروپایی دستگاه اطلاعاتی بلژیک مدعی دستگیری چند ایرانی با اتهام اقدام برای انجام یک عملیات تروریستی شد، اما واقعیت با آنچه رسانه‌ها و برخی مقامات خارجی اعلام کردند فاصله بسیاری دارد.

دوشنبه هفته گذشته دستگاه اطلاعاتی بلژیک مدعی شد روز شنبه دو شهروند بلژیکی ایرانی‌تبار که ادعا شده قصد سفر به فرانسه و حمله به همایش مجاهدین خلق (منافقین) در پاریس را داشته‌اند، دستگیر و در خودروی آن‌ها یک بمب دست‌ساز حاوی ۵۰۰ گرم ماده منفجره کشف کرده است.

این در حالیست که ساعاتی بعد از طرح اولیه این ادعا در روز دوشنبه، وزیر امور خارجه کشورمان که همراه با حسن روحانی رئیس‌جمهوری در جریان سفر به دو کشور اروپایی (سوئیس و اتریش) در «برن» پایتخت سوئیس به سر می‌برد، نسبت به این ادعا واکنش نشان داد و در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «چه همزمانی جالبی. همزمان با شروع سفر رئیس‌جمهوری به اروپا یک عملیات ایرانی، افشا و عوامل آن دستگیر می‌شوند. ایران هرگونه خشونت و ترور را در هر مکانی محکوم می‌کند و آماده همکاری با همه مقامات ذی‌ربط برای کشف آنچه تنها یک عملیات پلید برای دادن نشانی غلط است، می‌باشد.»

با توجه به همزمانی طرح ادعای دستگیری این چند ایرانی با آغاز سفر اروپایی رئیس‌جمهوری کشورمان، به نظر می‌رسد که هدف از طرح موضوع، صرفا تحت فشار قرار دادن هیات ایرانی در این سفر بویژه در مدت اقامت در اتریش و ایجاد فضایی ایران هراسانه در جلسات و مذاکرات هیات ایرانی در این سفر باشد.

امیر سعدونی ۳۸ ساله و نسیمه نعامی ۳۳ ساله هویت اصلی افراد دستگیر شده است که در تصاویری که به دست ایسنا رسیده، ارتباط حداقل یکی از آن‌ها با منافقین به صراحت مشاهده می‌شود.

امیر سعدونی در یکی از گردهمایی های هواداران فرقه رجوی

امیر سعدونی (نفر سوم از چپ) در یکی از تجمعات فرقه رجوی

امیر سعدونی در یکی از گردهمایی های هواداران فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15833

نوشته های مشابه

16آوریل
سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند
سیداحمد آقامیری، فرزند شهید ترور خواستار شد

سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند

16آوریل
آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام
فعالیت های مشکوک در آستانه فروپاشی فرقه تروریستی رجوی در اشرف ۳

آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام