• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

خانواده چشم انتظار محمدعلی مالکی: فرقه رجوی زندگی را به کام ما تلخ کرده است

  • کد خبر : 15759
  • 05 جولای 2018 - 10:50

ریحانه مالکی و همسرش محمود زهرایی در دفتر انجمن نجات خراسان رضوی حاضر و با مسئول انجمن نجات خراسان رضوی در خصوص کسب خبر از آخرین وضعیت برادرش محمدعلی مالکی دیدار کردند.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز خراسان رضوی ، محمدعلی مالکی  از اسیران دربند فرقه رجوی در آلبانی می باشد که بیش از ۳۱ سال است که دربند مناسبات فرقه رجوی گرفتار است .

مالکی ضمن تشکر از زحمات مسؤول انجمن نجات دراطلاع رسانی به خانواده ها و تلاش شان برای آزادی اعضای دربند گفت: این فرقه زندگی را به کام ما خانواده ها تلخ کرده و نمی دانم چرا اینها دوباره عزیزانمان را در اشرف ۳ زندانی کرده اند؟

وی افزود: ما نمی دانیم که اینها از جان یک مشت انسانهای پا به سن گذاشته چه می خواهند؟ چرا دست از سرآنها برنمی دارند تاخودشان آینده شان را انتخاب کنند.

او اظهار داشت: ماتصور می کردیم با انتقال اعضا از عراق به آلبانی آنها دیگر راحت خواهند شد ولی به هرحال ما فکر می کنیم اوضاع به این شکل نمی ماند و باتلاش خانواده ها وانجمن نجات روز آزادی آنها هم خواهد رسید.

مسئول انجمن نجات در پایان ضمن تشکر از حضور خانم  مالکی و همسرشان که از راه دور خود را به مشهد مقدس رسانده اظهار داشت: با توجه به زنده شدن مهر و عاطفه خانوادگی در قلب ، روح و جسم محمدعلی پس از ۳۰ سال مطمئن باشید محمدعلی از بندهای ذهنی و جسمی  فرقه رجوی نجات پیدا خواهد کرد و خود را به دنیا آزاد خواهد رساند .

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15759