• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

خودفروشی به خاطر یک مشت دلار!؟

  • کد خبر : 1559
  • 26 فوریه 2015 - 9:21

خودفروشی به خاطر یک مشت دلار!؟

dolar

آقای منصور قدر خواه چقدر گرفته ای که دست به قلم شده ای ؟؟؟

گویند در زمین هرچه کشتی همان درو خواهی کرد، واقعاً این یک درس و عبرت بزرگی است برای کسانی که فکر می کنند هرچه ظلم وخیانت و جنایت کنند همیشه حاکم و حکمفرما باقی خواهند ماند ،ولی نمی دانند جواب عمل کرده همان عکس العمل خواهد بود (هرچه کشتی همان درو کنی).

دژخیمان رجوی برای اینکه در منجلاب و باتلاق اعمال خود غرق نشوند، این بار دست به دامن بدبخت ومحتاجی همچون منصور قدر خواه شده اند ولی غافل از اینکه، افشاگریها و بد نامی ها و طبل رسوایی دژخیمان رجوی بربام جهان پیچیده ، ننگ برشما و نام شما .

Mansour-Ghadarkhah

منصور قدرخواه از آمریکا درسایت افتضاحگر(افشاگر) اعلام وجود کرده وبه اندازه دریافت مقداری دلار از این فرقه؛  سینه را به نفع مریم قجر چاک داده و برای این فرقه دست به قلم شده ،

 وی می نویسد: برای ثبت در سینه تاریخ می نویسم که من از زمان عضویتم در شورا شاهد اعمال خود خواهانه این دوتن مخصوصاً کریم قصیم و روحانی بوده ام و همیشه از خود سوال می کردم که رفتارمتواضعانه مجاهدین کجا ورفتار دورویی و متکبرانه اینان کجا؟ شورای مقاومت و سازمان مجاهدین به مثابه یک خانواده بزرگ هستند و هرکس که کمترین آشنائی با درون این مجموعه داشته باشد می داند که آنها مانند خواهران وبرادران و اعضاء یک خانواده باهم رفتار می کنند و همانطور که دوست و برادر بزگوارم آقای ابراهیم مازندرانی نوشته هرکس که در این خانواده بزرگ بتواند به دیگری کمک می کند و هرکس که کمکی نیاز داشه باشد از دیگری می گیرد .

وی در ادامه می نویسد : مجاهدین خودرا از همه امکانات محروم کرده اند و به جای آن دستشان بسوی خلق قهرمان دراز است و من به خوبی می دانم که چگونه با افتخار و با تلاش شبانه روزی هزینه های کمر شکن این مقاومت را دلار به دلار و تومان به تومان تامین می کنند و…بگذارید این نکته را به عنوان کسی که از نزدیک زندگی مجاهدین را دیده ام بگویم : مجاهدین هیچ چیز را برای خود نمی خواهند نه همسر نه فرزند ، هزینه شخصی آنها ۱۰ برابر کمتر از زندگی شخصی من غیر مجاهد است که در کمال صرفه جوئی زندگی می کنم تمام زندگی یک مجاهد یک کاور و یا یک ساک دستی خلاصه می شود و درآسایشگاهی زندگی میکنند که به سختی ۴ متر مربع سهم هر نفر است و…


 حالاجواب منصورخان خود فروخته

 توسط انجمن فراق بر اساس مستندات ( از زبان جدا شده ای بنام م.ص):

م.ص : اولاً جناب منصور کسی نیست که بخواهد تاریخ برای اربابانش بنویسد و هرچه هم که از ارباب خود بگیرد نمی تواند تاریخ و واقعیت موجود و فضای حاکم دردرون سازمان را تغییر دهد و آن وقت این همه جدا شده که در کره ی خاکی پراکنده شده اند مگر در درون این سازمان نبودند،  مگر ۳۰ سال در درون این زندان مخوف زندگی نکرده اند، مگر از دوستان خود بی خبر هستند که فردی با اخذ مبالغی سینه چاک کرده و دست به قلم شده و پشت سر ما جدا شده ها مطلب می نویسد و اگر از نزدیک از او بپرسی در مقابل نوشتن این مقاله چندگرفته ای آن وقت واقعیت تاریخی روشن تر خواهد شد، به هر حال بنده به عنوان یک جدا شده که ۳۰ سال زندگی در این سازمان مخوف رجوی را تجربه کرده ام با دلیل و برهان می گویم منصور یک دروغگویی بیش نیست ، آقای منصور اگر تو واقعا درون سازمان رجوی بودی مگر یادت رفته که محمد رضا روحانی فردی خیلی مهم برای رجوی بود فعالیت و طریقه صحبت کردن و مصاحبه های وی در حمایت از رجوی و سازمان نظیر نداشت، ستونی بود برای رجوی، به طوری که برنامه ها و نشست هایی که در کمپ اشرف برای اغفال شدگان برگزار می شد با برنامه پخش سخنرانی محمد رضا روحانی تنظیم می شد ، مثلاً می گفتند : شب در این ساعت محمدرضا روحانی برنامه سخنرانی دارد! به خاطر همین مسئله خیلی مهم، نشست شب تعطیل می شد تا سخنرانی آقای روحانی بدون کوچکترین مشکل پخش شود،حال چطور شد که منصور قدر خواه اینگونه از روحانی می گوید ؟جدائی محمدرضا براندام  رجوی لرزه انداخت و به خاطر همین مسئله همان شب جدائی، مسعود رجوی بلافاصله برعلیه آقای روحانی نشست گذاشت .

ex-rajavi-cult-members-in-Tirana-July-2014

به نظر من آقای روحانی نفری خیلی پرشور وفعال و ازتمام شورائی ها با سوادتر و اجتماعی تر بود، بر عکس ابراهیم مازندارانی فردی بیسواد و در ازای پرداخت پول به سازمان در شورا ماند، روزی خاطرم هست نشست بود؛ از ابراهیم مازندانی خواستند که از یعقوب ترابی هم تعریفی بکند ایشان رفتند روی سن و بلند گو را بدست گرفتند وگفتند : پهلوان ی ع قوب تنها یک مجاهد نبود ” بسکتبالیست ” هم بود و همه زدند زیرخنده که “این دیگه کیه “!

م.ص:  منصور در رابطه با ارتباط خانوادگی اسیران در اشرف و لیبرتی نوشته که لازم است چند نکته ای را به اطلاع خوانندگان برسانم :

 آقای منصور از کدام ارتباط تنگاتنگ صحبت می کنید، از کدام عاطفه و همسر و از کدام خواهر و برادری و از کدام هزینه صحبت می کنید به نظر می رسد شما اصلاً تو باغ نیستی و نبودی ؟

مگر شما از مسئول ارشد برادران خبر ندارید که کارش رسیدگی به اموراتی از قبیل غافلگیری(فرار) و خلاف کاری تشکیلاتی (فساد ) بود .

آیا از مناسبات خواهر وبرادری این سازمان مطلع نیستید که کاملاً فاسد است، آیا از انداختن دست نوشته ها در دستمال کاغذی ها که توسط به اصطلاح برادران و خواهران ردو بدل می شد مطلع نیستید؟ آیا از رعایت فاصله هنگام صحبت کردن تا اندازه ی یک متر بین خواهران و برادران آگاه نیستید؟ آیا از ممنوعیت تردد از پشت محل سکونت زنان توسط مردان خبر ندارید؟ آیا یادتان رفته که اگر خواهری به برادری نگاه می کرد برایش نشست برگزار می کردند و موهایش را می کشیدند و تف به صورتش می انداختند و می گفتند پدر سوخته شوهر می خواهی و …؟ آیا میدانید که برای مردان پوشیدن پیراهن آستین کوتاه و یقه باز نزد خواهران ممنوع بود؟ آیا از تبعیض بین زنان ستاد و اعضاء زن عادی خبر ندارید که آنها از چه امکاناتی استفاده می کردند و بیچاره اعضاء عادی در چه وضعی بودند ؟ آیا اطلاع ندارید که این زنان را سازمان با انواع بلاهایی که بر سرشان آورده و حالات و روحیات و حتی جسم آنها را تغییر داده و الان مجبور به ماندن در این فرقه شده اند مانند تغییر جنسیت، نشست های خاص زنانه و… که الان هم این بیچاره ها درگیر این مشکلات جسمی و روحی خود هستند؟  اولاً زنهائی که در شورا سمت فرماندهی و سینه چاکی دارند، چون که همه آنها در ایران فاسد بودند و به خاطر همین فساد اخلاقی ،رجوی از آنها در تاریخ ورود به اشرف سند و امضاء گرفته وکلاً وضعیت اخلاقی آنها در این سند ثبت شده ، به هیچ عنوان نمی توانند از سازمان جداشوند مثل مژگان پارسائی ،زهره اخیانی، صدیقه حسینی ، فهیمه اروانی و مهوش سپهری … ، شما حساب کنید تاریخ به اصطلاح مجاهدین را و ملحق شدن مژگان و امثال مژگانها به سازمان را، کاملاً فرق می کند، این زنان بدو ورود به سازمان اصلاً نمی دانستند ، مجاهدین کی هستند و فعالیتشان برای چیست و از روی ناآگاهی و اغفال سازمان جذب این گروهک شده اند و به رجوی دست خط و سند دادند و الان هم از ترس رو شدن این  سندها نمی توانند از این سازمان  جدا شوند. آیا نمی دانی فساداخلاقی درلیبرتی ودر بین اعضای اول شورا بیداد میکند بخاطر همین مسئله هر چهار ماه یک بار فرماندهی مقر زنان عوض می شود چون اگر تغییر نیابد وضع نگران کننده می شود….

zanan

منصور خان ! از کدام هزینه وتامین مالی مجاهدین دم میزنید ؟ هیچکدام از اعضاء  ، در اشرف و لیبرتی حق همراه داشتن پول نقد را نداشتند؟ آیا می دانی مسعود دلیلی به چه علت از سازمان اخراج شد؟آیا می دانی او یکی از قربانیانی بود که به دلیل رفتن به شهر بغداد و همراه داشتن پول و خرید سی دی … از سازمان اخراج شدو وقتی رجوی این قضیه را فهمید درنشست هزار نفری وی را رسوا و بدنام کرد و به همین خاطر مسعود دلیلی میخواست انتقام بگیرد که دجلان رجوی به هر حیله ای بود این نفر را  کشتند تا این مسئله افشا نشود ؟

منصورخان ! فساد در اشرف و لیبرتی زن ومرد، مادر و مادر بزرگ نمی شناسد ،به یکی از مادر بزرگهای که برای ملاقات نوه اش آمده بود ودوهفته در اشرف میهمان بود رحم نکردند و این زن بیچاره موقع برگشتن گفت دیگر پشت سرم را هم نگاه نمی کنم ، ساکنان اینجا در جهالت عصر جاهلیت هستند؟ بهتر است بدانی که اگر این شکاف بین زنها ومردها باز شود خدا داند که چه می شود و این داستان سر دراز دارد ….

آقای منصور از کدام مناعت و سخاوت سازمان دم می زنی، از کدام کمک خلق دم می زنی؟

شما که دم از بیست سال مجاهدت نزد سازمان می زنید و ادعا می کنید از نزدیک سازمان و مریم قجر و مسعود رجوی را می شناسی ! پس حتماً خبر داری که  ۱۵۰ میلیون دلار هدیه صدام، دوباره تقدیم ماموران صدام حسین گردید تا تانگهای روسی و نفربرهای ام تی خریداری شود!!

در عرض بیست سال همکاری تنگاتنگ شما باسازمان، حتماً اطلاع دارید که تمامی روغن و سوخت تانگها ونفر برها وسایر خودروها،توسط صدام مجانی تحویل “اشرف نشینان ” می شد و ما سهمیه ی سوخت خاصی در دولت صدام داشتیم!

دراین مقاله فراموش کردید که ازهزینه شیخ وشیوخها مطلبی قید کنیدکه بنده یاد آوری می کنم:

هزینه شیوخ وعشایر عراقی با  ۲۰۰ هزار دینار سازمان به اشرف، پرداخت ۵۰ هزار دینار برای تجمع این عشایر از سوی سازمان، پرداخت ۴۰ هزار دینار برای اخذ امضاء از این عشایر توسط گروهک ،یادتان رفته است ؟

آیا داد و ستدهای شیوخ عراقی با سازمان در خصوص جمع آوری امضاء و تجمع قبایل خودشان در ازای  ۴هزارامضاء و دریافت ۴۰هزار دینار و پرداخت ۵۰۰ هزار دینار به برخی شیوخ یادتان رفته وآیا نمی دانید در مقابل بچه های اسیر فرقه ی رجوی و همین مجاهدین مجبور  بودند که زیر پا و کانکسها و حتی شستن دستشوئیها و جمع کردن ته سیگارهای این شیوخ را  انجام بدهند ! نمیدانم چرا واقعیتها یادتان رفته است .

جناب منصور آیا پرداخت های سازمان به شرکت بلک واتر برای حفاظت کمپ اشرف را خلق قهرمان تامین می کرد و سایر هزینه های جانبی که در اینجا مجال پرداختن به آنها نمی باشد و در فرصت مناسب با جزئیات بیشتر اقدام به افشاگری خواهم کرد.!؟

آیا هزینه های جشن ویلپنت که بیششتر حضار افغانی، سوریه ای، رومانی، و روسیه ای بودند و سه روز در این جشن میهمان می شدند هزینه های از قبیل هتل و لباس و خرید و خورد وخوراک و … که برای این افراد رایگان بود خلق قهرمان تامین می کند؟

آیا شکایت مسئول هتل نگهداری میهمانان ویلپنت  که تمامی وسایل هتل را دزدیده و با خود برده بودند یادت رفته آیا آنها اراذل و اوباش جمع آوری شده توسط مریم بودند و یا خلق قهرمان بودند ؟

آقای منصور قدر خواه فقط توجه بفرمائید که این پولها ودلارها چگونه خرج می شود، آیا از پرداخت ۳۰هزار دلار مریم قجر برای گرفتن عکس یادگاری نزد صاحب مقامان اروپایی چیزی به یاد داری ودر مقابل وضع اسیران لیبرتی را ببین ؟

آیا اطلاع داشتی که سازمان برای برنامه همیاری سیمای خود به یکی از شیخ های معروف پول داد که به سیمای سازمان زنگ بزند و بگوید چندین هزار دلار میخواهم به سازمان کمک کنم .

جناب منصور قدر خواه هزینه ی مجاهدین به اصطلاح خلق را با هزینه های مریم خانم در فرانسه، هزینه  لباس و جراحیهای زیبائی مریم خانم، هزینه اجلاسها و حتی این اواخر که باز کمیته ۴۰۰۰ نفری برای جستجوی عدالت راه انداخته  با یکی از اعضاء اسیر در لیبرتی مقایسه کن، دلیل آن هم این است که رجوی نمی خواهد این فلک زده ها ترقی کنند ومبادا توقعاتشان بالا برود ، آنها را همیشه گرسنه نگه می دارد تا محتاج باشند، ذهنها را کور کرده واز دنیا وآزادی ترسانده تا خودش ادامه حیات بدهد.

آقای قدرخواه واقعاً چندباربه اشرف و لیبرتی رفته اید واز نزدیک بااین بچه ها مصاحبه کردید؟ چقدر به درد و رنجهای آنها آشنائی دارید؟ چند عکس وفیلم برای اثبات ادعا ها و گفته هایتان از زندگی آنها تهیه کرده اید؟ شما که خود را صاحب چنین قلمی می دانید !!!! چرا نتوانستید درعرض بیست سال یک بار هم شده به اشرف بعنوان یک فیلمبردار وارد شوید و برای خلق قهرمان فیلم تهیه کنید و حتی برای تبلیغات هم که شده فیلم بسازید.؟

منصور خان در میان مطالب خود نوشته: بسیاری از درهای مالی به روی مجاهدین باز بود ولی آنها دست رد به سینه هم پیمانان خود (آمریکا)می زدند!

آیا از دستور ۱۰۶ رجوی چیزی به ذهنت می رسد (جمع کردن تمامی کتابهای ضد آمریکائی)

آیا می دانی کانتینر سازی در اشرف زیر گرمای سوزان و سرمای کشنده واقعاً یک برده داری تمام بود!  بچه ها در اشرف کانتینر می ساختند تا در ذهن خود یک روز استقلال مالی داشته باشند، ولی حال ببین که سازمان در عرض سی سال به این استقلال مالی نرسیده و دست گدایی همچنان به سوی هم پیمانان خود و در سیمای خود به سوی ملت ایران دراز است .

آقای منصور نوشتید با یکی در آمریکا آشنا هستید که از شمابیچاره تر است ولی پول خودرا به لیبرتی نشینها می دهد فکر می کنید چند نفر مثل دوست شما بتوانند هزینه جلسه ۱۰ نفره مثل پاتریک کندی را بدهد ؟ویا هزینه هتل و غذا و هواپیما این ده نفر چقدر خواهد شد ؟

آیا نمی دانی هزینه ی ثانیه ای این آقایان از سوی مریم با دلار پرداخت می شود ؟

آقای عزیز با۱ دلار , ۲دلار این مسئله مریم حل شدنی نیست ، خودتان را به نادانی نزنید ،

مریم قجر چندین هزار درلار به اف بی ای آمریکا داد تا از لیست تروریستی بیاد بیرون ، به آمریکا گفته: پایتان را از گلوی ما بردارید تا ما برویم ایران را سرنگون کنیم الان چند ساله که از لیست تروریست ها بیرون آمدند ولی آب از آب تکان نخورد و الان هم این لطیفه ای است در بین اسیران لیبرتی !!!

آقای منصورآیا از خود پرسیده ای که آیا امکان وجود دارد که بیش از ۱۰۴۰ نفر جدا شده همه مزدور رژیم باشند؟ پس در این صورت باید گفت زنده باد نظام حاکم بر ایران که این همه مزدور در درون سازمان داشته و بدا به حال رجوی که این همه مزدور در درون سازمان پرورش داده است و اگر بیشتر اندیشه کنی می فهمی که اشکال کار از کجاست پس خودرا به نادانی نزن و با چند دلار پول، مردم را برای خودت نخندان ! و اگر مرا قبول نداری وقت بگذار برو بشین پای تک تک این جدا شده ها و از زبان آنها واقعیت ها را بشنو البته اگر گوش شنوا داشته باشی !!! مشکل شما درماندگی و دریوزگی شماست که بخاطر چنددلار،آبرو وحیثیت که هیچ،خودت را هم به دشمنان ملت قهرمان ایران می فروشی و دم از از ملت میزنی همچون سرکرده هایت .

منتظر ادامه افشاگری های ما باشید..

 

                                                                                                         م.ص

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1559