• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

درخواست خواهر داغ دیده مالک شراعی، از مقامات جمهوری اسلامی ایران: در راه برگرداندن جسد فرزندمان ما را یاری نمائید / ما خانواده مالک شراعی خواهان رسیدگی به پرونده قتل مالک شراعی هستیم

  • کد خبر : 15533
  • 27 ژوئن 2018 - 13:21

خواهر داغ دیده مالک شراعی، که برادرش مدت ۲۱ سال یکی از اسرای فرقه رجوی بود برای وزارت کشور، سفارت و وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران نامه نوشت.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق متن این نامه به شرح زیر است:

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

اینجانب زهرا شراعی خواهر داغ دیده مالک شراعی، یکی از اسرای فرقه رجوی که مدت ۲۱سال رنج اسارت و دربدری کشیده بود، به وکالت از جانب خانواده شراعی خواهان رسیدگی هرچه بیشتر این نهاد مقدس به امور اسرای فرقه رجوی و خانواده ها هستیم.

ما در تاریخ اول تیرماه ۹۷ از کشته شدن برادرم به دست خونخواران رجوی مطلع شدیم. از آنجایی که هر کس با فرقه مخالفت کند سر به نیستش می کنند، برادر بیگناه من هم به همین وضع دچار گشته و چون از فرقه ناراضی بوده وقصد جدایی داشته او را بی رحمانه به قتل رسانده اند.

آنها وانمود می کنند که برادرم در دریاچه غرق شده، مانند دهها هزار جوان ایرانی که فقط به جرم مخالفت با فرقه به خاک و خون کشیده شدند. لذا بنده از جانب تمام خانواده ها تقاضا دارم  که این نهاد مقدس به این امر مهم رسیدگی فرمایند و در راه برگرداندن حداقل جسد فرزندمان ما را یاری نمایند.

باتشکر

خانواده داغدار شراعی

 

وزارت محترم کشور جمهوری اسلامی ایران

با عرض ادب و احترام اینجانب زهرا شراعی متولد خرمشهر و ساکن بندرعباس، خواهر رنج هجران کشیده و داغدار مالک شراعی اسیر فرقه  مخوف مجاهدین خلق (منافقین)هستم.

برادر من به مدت ۲۱سال در چنگال دژخیمان زمان اسیربوده  وما با تمام تلاشها و اقداماتی که انجام دادیم حتی یکبار هم نه موفق به دیدار عزیزمان شدیم نه حتی یک تماس تلفنی کوتاه.

اکنون بعد از ۲۱سال دوری وفراق متاسفانه در تاریخ اول تیرماه ۹۷ مطلع شدیم که فرزند دلبندمان به دست این خونخواران زمان به قتل رسیده است.

از آنجایی که برادر بنده همچون دیگر افراد جداشده، ساز مخالفت با فرقه را زدند آنها را بیرحمانه به قتل رساندند و وانمود می کنند که برادرم در دریاچه غرق شده و جسد وی هنوز پیدا نشده است.

اکنون این خواهر دردمند و داغ دیده از این نهاد مقدس مصرانه تقاضای رسیدگی به این امور مهم را خواهانم و امید ان دارم که بتوانم به کمک دولت ایران حداقل جسد برادرم را به وطن باز گردانم. شما را به همه مقدسات قسم می دهم به داد خانواده های دردمند برسید و ما را تنها نگڌارید.

با تشکر فراوان

خانواده داغدار شراعی

سفارت محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام وعرض ادب

با عنایت پروردگار و زحمات شما، امید داریم که درخواست و شکایت ما از فرقه رجوی ایران مورد برسی قرار گرفته ونتیجه دهد.

ما خانواده مالک شراعی، اسیری که ۲۱سال از عمر و جوانیش را در فرقه گذراند هستیم. می گوئیم اسیر، چون همه جوانان وفرزندان ما با ترفند شیطانی این خون آشام ها گرفتار شده اند.

جنایاتی که این دیو صفتان در حق فرزندان و خانواده های ایران زمین کردند هیچ کجای دنیا دیده نشده،چرا ؟

به چه جرمی، زنان و دختران ما را به بردگی گرفته و از آنها استفاده ابزاری می کنند؟ چرا به راحتی دست به قتل عام جوانان زده و هیچ صدایی از این جنایات در نمی آید؟ چرا کسی صدای خانواده های فراق دیده ودرد کشیده را نمی شنود؟

خانواده ها برای آزادی عزیزانشان به هر سختی و مشقتی تن دادند ولی هر راهی رفتیم وهر کاری کردیم به بن بست رسیدیم.

بله این دزدان آزادی، به نام آزادی جنایاتی مرتکب شده اند که این جنایات فقط و فقط از خون خوارانی چون منافقین و حامیشان بر می آید.

اکنون بعد از ۲۱سال فراق، متاسفانه مطلع شدیم که مالک شراعی بعد از ۲۱سال اسارت، شکنجه ودرد و رنج، به ستوه آمده و اقدام به جدایی می کند.

از آنجایی که فرقه می دانسته که مالک اطلاعات زیادی راجع به جنایاتشان دارد از ترس رو شدن دستشان و رسوا شدن بیشترشان، اقدام به کشتن مشکوک او کرده و جسدش را هم ناپدید می کنند، و برای پوشاندن ماجرا وانمود می کنند که مالک در دریاچه غرق شده است.

مگر دریاچه ای که در نزدیکی محل اقامتشان است چه عمق و وسعتی دارد که یک غواص وارد که خود نجات غریق است، بخواهد درونش غرق شود.

این یاوه گویان با خودشان چه فکری کرده اند که این مزخرفات را به ما تحویل می دهند. مگر یک جسد چند روز زیر آب باقی می ماند که الان بیشتر از یک هفته است هنوز اثری از جسد غرق شده پیدا نکرده اند.

ما می خواهیم بدانیم چرا مالک را کشته اند، چگونه کشته اند، و جسدش را چه کرده اند؟ اینها موضوعاتی ست که باید روشن شود و مریم رجوی باید پاسخ گو باشد.

از شما که نماینده مردم ایران در آلبانی هستید مصرانه می خواهیم که به این امر رسیدگی نموده و چگونگی کشته شدن مالک، و صدها جوان دیگر که فقط به جرم عشق و فکر کردن به خانواده و به جرم آزادی خواهی، به قتل رسیده اند را روشن کنید.

همچنین ما خواهان برگرداندن جسد فرزندمان به ایران هستیم. قرار است چند خانواده دیگر داغدار شود تا صدایمان به گوش کسی برسد؟ چه کسانی قرار است به این موضوعات رسیدگی کنند؟ چرا این شیطانها هر جا، هر جرمی را مرتکب می شوند و هیچ واهمه ای ندارند؟ چرا این جنایت کاران باید بتوانند به این راحتی فرزندان ما را قتل عام کنند؟ ما خانواده شراعی و همه خانواده های اسرا،از پا نخواهیم نشست مگر روزی که انتقام خون به ناحق ریخته شده عزیزانمان را گرفته باشیم.

ما خانواده مالک شراعی خواهان رسیدگی به پرونده قتل مالک شراعی هستیم و ساکت نمی مانیم. از شما هم به عنوان مدافعین مردم ایران تقاضای کمک و یاری داریم باید هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی و مورد بررسی قرار گرفته شود که باید جسد فرزندمان به ایران باز گردانده شود.

با تشکر و احترام

خانواده مالک شراعی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15533