• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مسافران و افراد مقیم در اروپا آگاه باشند: گول وعده های پوشالی فرقه تروریستی رجوی را نخورید

  • کد خبر : 15363
  • 19 ژوئن 2018 - 9:33

فرقه تروریستی رجوی با برپایی کارناوال های تبلیغاتی در مقابل کلیسای بزرگ شهر کلن و برخی کشورهای اروپایی با هدف حضور مردم در مراسم ویلپنت پاریس تبلیغ می کند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، فرقه منفور رجوی برای پر کردن سالنها و صندلی های این مراسم که قرار است در ۳۰ ژوئن ( ۲۰۱۸) برگزار شود با وعده دادن های پوشالی از قبیل سفر به پاریس ، گشت و گذار در شهر، هتل ، غذا و امکانات صنفی افراد را برای حضور در مقابل مریم قجر فرا می خواند.
امیر موثقی یکی از جدا شده ها و فعالان جریان مخالف فرقه رجوی در اروپا در این باره نوشت: اینجانب به عنوان یکی از اعضای شکنجه شده و زندانی شده در این فرقه تروریستی در خاک عراق به فارسی زبانان هشدار می دهم خودتان را وارد لجن زار این فرقه تروریستی نکنید.
وی اظهار داشت: فرقه رجوی در این مراسم از حاضرین هیچ پذیرایی نمی کند و از هتل، غذا و امکانات رفاهی خبری نخواهد بود و در آخر با یک ساندویچ سرد حاضرین را به بیرون هدایت می کنند.
موثقی اظهار داشت: در آخر به فرقه تروریستی رجوی هشدار می دهم که از برپایی میز کتابهای فرقه گرایانه و با اهداف شوم در مرکز اصلی شهرها به طور خاص در شهر کلن که ایرانیان و فارسی زبانان بسیاری هستند خودداری کند.
این جدا شده افزود: مردم از شما نفرت دارند و هر لحظه این امکان وجود دارد که میز کتاب ، کتابها و بروشورهای مربوط به بر نامه مریم قجر را بر سر و رویتان بکوبند و تف کنند به مریم قجر و این یک تو دهنی بزرگ خواهد بود، این بساط ننگینتان را جمع کنید.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15363

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی