• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مزدور در فرهنگ کثیفِ فرقه تروریستی رجوی

  • کد خبر : 15273
  • 12 ژوئن 2018 - 9:13

در فرهنگ کثیف فرقه تروریستی رجوی همه مزدور هستند به غیر از کسانی که به صورت صد در صد مسعود رجوی را تأیید نمایند و هر کس که حرفی بر خلاف منافع و امیال رجوی بگوید مزدور و خائن است.
اما در حال حاضر از هر زمان دیگری روشن تر است که مزدور و خائن چه کسی است؟
با یک نگاه اجمالی به سابقه و تاریخچه فرقه منفور رجوی و عملکرد شخص مسعود رجوی در این سالیان می توان به خوبی فهمید که چه کسی مزدور و چه کسی خائن ساست.
مزدوری و خیانت مسعود رجوی از همان سال ۶۳ در اولین ملاقات رجوی با نماینده دولت وقت عراق علنی شد و رجوی به صورت رسمی در طرف دشمن متجاوز به خاک وطن قرار گرفت.
با رفتن مسعود رجوی به عراق، یعنی طرف جنگ با ایران، برای همگان مشخص شد که تا چه میزان پتانسیل مزدوری و خیانت علیه عالی ترین مصالح مردم ایران را دارد. آن زمان عراق با ایران در حال جنگ بود و بخش هایی از خاک میهن را اشغال کرده بود و شهرهای ایران را هدف موشک های دوربرد خود قرار می داد.
دادن اطلاعات به دشمن و همکاری با دشمن به قیمت خون هزاران جوان ایرانی که برای دفاع از مرزهای میهن عازم جبهه ها شده بودند تمام شد که همگان آن را به چشم دیدند و لمس کردند و مزدور و خائن واقعی را شناختند. این رجوی بود که از دولت وقت عراق پول و امکانات می گرفت و در جهت منافع دشمن عمل می کرد.  مگر مزدوری و خیانت از این آشکارتر هم می شود؟
فرستادن تیم های عملیاتی به داخل ایران و کشتن مرزبانان و حتی افراد غیر نظامی و جمع آوری اطلاعات به سود دشمن منتهای مزدوری و خیانتی است که یک شخص یا نیرو می تواند مرتکب شود.
اما رجوی که تمامی مرزهای مزدوری و خیانت را در نوردیده و الان هم در کنار دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی قرار گرفته و تنها نیروی اوپوزیسیون ایرانی است که از تحریم و حمله نظامی به ایران حمایت می کند آنقدر وقیح و بی چشم و روست که هر کس که مخالفش حرفی بزند را مزدور و خائن می نامد.
هر کس کوچکترین زاویه ای با سیاست های مزدورانه و خائنانه رجوی پیدا می کند فورا به مزدوری و خیانت متهم می شود و این را اهرمی برای سرکوب مخالفان و منتقدان کرده است. شدیدترین نوع دیکتاتوری ذهنی و عینی در داخل تشکیلات اعمال می گردد.
رجوی مزدور و خائن آنقدر وقیح است که خانواده های اعضای فرقه اش را که تنها به دنبال کسب اطلاع از عزیزانشان هستند را مزدور و خائن می نامد.

او در اغلب نشست های مغزشویی خود در منتهای رذالت، خانواده ها را مزدوران دشمن و خائن می نامید که در زمان مناسب این خانواده ها و نجات یافتگان هستند که پاسخ دنائت این موجود پست و فرومایه را خواهند داد.

امیر افشار

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15273