• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرزند رجوی تصمیم گرفت چهره فرقه را برای همه بر ملا کند

  • کد خبر : 15261
  • 10 ژوئن 2018 - 14:09

اخیرا محمد (مصطفی) رجوی خودش پا به میدان گذاشته است و می خواهد چهره پدر خود و فرقه او را برای همه بر ملا کند.


او دیگر کسی نیست که رجوی بتواند وی را منکر شود یا انگ مزدوری به وی ببندد آنهم درست در شرایطی که درگیر بیرون کشیدن خودشان و رفع و رجوع کردن موضوع افشاگری تلویزیون ان بی سی آمریکا است. فعلاً هیچ انعکاس یا تکذیبیه ای نداده‌اند چون خیلی خوب می دانند که هر کاری بکنند به برملا شدن بیشتر ماهیتشان می انجامد و در این مورد خاص سکوت کرده اند.
از آنجا که من خیلی خوب مصطفی (محمد رجوی) را می شناسم، می دانم که هیچ حرفی را همینطوری نمی زند و روی شاهد و سند صحبت می کند. به طور خاص که مصطفی در جاهایی بوده و چیزهایی دیده و شنیده که هیچ کس در فرقه در معرض آن نبوده است، حتی پرسابقه ترین افراد این فرقه هم نبوده اند.
از اول هم گفته بودیم که آلبانی باتلاق فرقه رجوی است و جایی است که در آن فرو خواهند رفت و هیچ راه گریزی از آن ندارند و البته مسعود و مریم رجوی مسئول مستقیم آن هستند. خودشان هم که امسال را سال سرنگونی اعلام کرده اند و از همه افراد هم امضا و تعهد گرفته‌اند که تا سرفصل ۲۲ بهمن همه بمانند ولی خودشان هم نمی دانستند که مسأله سرنگونی را سر و ته خوانده بودند و بحث سرنگونی خودشان است. هر چند که خودشان هم این را احساس کرده بودند ولی جرأت به زبان آوردنش را نداشتند.
حالا خود سرکرده به دلیل اینکه حرف از جای دوری نمی آید و از زبان فرزند خودش است باید به میدان بیاید و پاسخگو باشد . دیگر نمی تواند انگ به او بزند به کسی که حتی وقتی در مناسبات هم بود مستمر به همراه یک مامور بود و حق صحبت و برخورد با هر کس را نداشت.

یعنی اگر بخواهیم واقعی ببینیم و بگوئیم در ‌واقع مصطفی (محمد) در حبس خانگی بود و اینطوری از خارج شدنش و باز شدن زبانش جلوگیری می کردند اما حالا می خواهند چکار کنند؟ آن موقع به این چیزها فکر نمی کردند که ممکن است یک روز چرخ زمانه سمتش عوض شود و به سمت دیگری بچرخد.
حالا این گوی و این هم میدان. بیا جلو ببین حریف پسرت میشوی که تمام عمرش را به فنا دادی و آیا میتوانی پاسخ بدهی یا نه؟
قطعا که او حقایقی را برای جهانیان باز خواهد کرد که تا الان در هاله ای از ابهام مانده بود و رجوی عمد داشت که این کلاف سرش به هیچ عنوان باز نشود.

احمد دارابی

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15261

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی