• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سوال یک جدا شده از مریم رجوی: چرا تمام عملکردهایت در فرقه خلاف آزادی است؟

  • کد خبر : 15259
  • 10 ژوئن 2018 - 13:50

در تمام گردهمایی ها، مریم رجوی اولین حرف و آخرین حرفش بیان کلمه آزادی است و از این کلمه برای پیشبرد مطامع خود ماکزیمم استفاده را می کند.
خبرهایی که جدیدا توسط دوستانمان از داخل فرقه به دستمان رسانده را به صورت مختصر بیان می کنم تا خودتان قضاوت کنید.
مریم رجوی به تمامی افراد در داخل تشکیلات گفته است که گردش در شهر، پوشش مورد دلخواه و مطابق مد روز، چرخیدن و خرید کردن و داشتن پول برای خریدهایی که افراد علاقه دارند کلا ممنوع است چرا که اینها خصلت های ضد انقلابی است. در حال حاضر با ترفند ماه مبارک رمضان، و البته همیشه به بهانه مسائل امنیتی، نمی گذارند افراد آزادانه برای خرید و گردش و هر موضوع دیگر به شهر تردد بکنند و محدودیت ها روز به روز بیشتر می شوند.
در راستای محدودسازی افراد و گرفتن آزادی عمل آنها، تمامی نفرات را به مقری دور افتاده منتقل کردند، چون از موقعی که افراد به آلبانی آمدند، چون مثل عراق مشکلات امنیتی ندارند خواسته هایشان بیشتر م یشود و در نهایت این خواسته ها باعث برملا شدن خیلی از مسائل می شود و بعد به ریزش، فرار نیرو و فروپاشی منجر می شود. به همین دلیل در تیرانا نه انقلاب توانست جلوی ریزش و فرار را بگیرد و نه عبور از بند «ف» و نه تشکیلات پولادینی که رجوی روی آن سرمایه گذاری کرده بود. الان از این موضوعات می گذرم ومی روم سر اصل موضوع: سوال از مریم رجوی این است: تو که اینقدر در سخنرانی هایت کشته و مرده آزادی هستی و تکیه کلامت آزادی است و از ما می خواهی همه چیزمان را برای آزادی فدا کنیم، پس چرا هرچه جلوتر می رویم آزادی افراد انقلاب کرده و گوهران بی بدلیل و عصاره صد سال مبارزه را این چنین محدود می کنی و آزادی آنها را می گیری؟ چرا افراد داخل تشکیلات آنرا بدتر از زندان توصیف میکنند؟ چرا آزادی را از درون تشکیلات به عنوان الگو و نمونه ای برای مردم ایران شروع نمی کنی؟ پس چرا تمام عملکردهایت در فرقه خلاف آزادیست؟
پس ما می فهمیم که آزادی کلمه ای است برای بازی کردن و پیشبرد منافع فردی خودت. آیا آزادی به این معنی است که افراد را به گروگان بگیری؟ جدیدا هم با ترفند ماه رمضان و در پیش داشتن گردهمای پاریس آنها را محدود تر کرده ای.
تو افرادی که تمام زندگیشان و همه چیزشان را به پای فرقه ات ریختند را این چنین محدود و زندانی می کنی و در حصار می گذاری و حتی نمی گذاری که یک ساعت آزاد باشند، چطور می خواهی برای مردم ایران آزادی را به ارمغان بیاوری؟ البته مردم ایران با شناختی که از ماهیت فرقه ای تو دارند هرگز فریب تو را نخواهند خورد و تو جایی در میان مردم ایران نداری.

محمد هاشمی

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15259