• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نامه جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی در خراسان رضوی به رئیس جمهور آلبانی: شرایطی فراهم کنید تا بتوانیم برای دیدن فرزندانمان به کشورآلبانی بیائیم

  • کد خبر : 15015
  • 30 می 2018 - 13:10

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی در خراسان رضوی  به رئیس جمهور آلبانی نامه نوشتند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق متن این نامه به شرح زیر است:

حضور محترم رئیس جمهور آلبانی

با سلام و احترام

ما جمعی از خانواده هایی هستیم که فرزندانمان برای دفاع از میهن شان به خدمت مقدس سربازی رفته تا در برابر تجاوز نیروهای صدام متجاوز از مملکتشان دفاع کنند و در این امر به اسارت نیروهای صدام و پس از آن به اسارت فرقه رجوی که در کنار نیروهای متجاوز و جنایت کار صدام علیه ایران می جنگیدند در آمدند.

فرقه رجوی با همکاری صدام موفق شد فرزندانمان که از شکنجه ها و آزار و اذیت های نیرو های صدام در اردوگاه های جنگی به تنگ آمده بودند با دروغ های فریبنده رجوی رهبر فرقه  فریب داده و در واقع از اسارتی به اسارتی بسا مخوف تر وارد کنند.

آنها سال هاست که اسیر ذهنی و جسمی فرقه رجوی هستند و حتی در کشور شما هم دریک دنیای ایزوله و بسته زندگی می کنند و در این سال ها به طور مستمر و فشرده مورد مغزشویی قرار گرفته اند به طوریکه هرگونه قدرت تصمیم گیری فردی را از آنها سلب کرده است. این چیزهایی که در بالا آوردیم را از زبان جداشده های این فرقه خطرناک شنیدیم و به چشم خود دیدیم که همین جدا شده ها کار با کوچکترین وسیله ارتباطی یعنی استفاده از موبایل را بلد نبودند و یا از بیرون رفتن به تنهایی واهمه داشتند.

آقای رئیس جمهور

ما خانواده ها از زنده بودن فرزندانمان بدلیل فرقه ای بودن و ممنوع بودن تماس در میان آنها بی اطلاع بودیم. ما پدر و مادرها و دیگر اقوام اجازه دیدن عزیزانمان را بعد از ۳۰ سال دوری نداشتیم و نداریم. بهتر است بدانید که این فرقه در زمان صدام به هیچ عنوان اجازه حتی نوشتن یک نامه تا چه رسد دیدار را به ما خانواده ها نمی داد.

ولی خوشبختانه بعداز سقوط صدام ما خانواده ها به کمک جدا شده ها از زنده بودن عزیزانمان در فرقه که در عراق مستقر بود مطلع شدیم. با هزار امید و آرزو خطر رفتن به عراق جنگ زده را به جان خریدیم و برای دیدن فرزندانمان به عراق مقابل درب اشرف پادگانی که صدام حسین در اختیار فرقه گذاشته بود رفتیم ولی متاسفانه فرقه رجوی نگذاشت ما فرزندانمان را دیدار کنیم، و حتی به طور آزادانه نامه یا تماسی با آنها داشته باشیم.

آقای رئیس جمهور!

فرزندانمان بعداز توافق کشور شما با سازمان ملل و آمریکا از عراق به آلبانی منتقل شدند و ما امیدوار شدیم که در کشور شما به دیدار فرزندانمان بیاییم ولی متاسفانه تا این تاریخ موفق نشدیم به آلبانی وارد شویم در حالیکه مستمراً پیگیر این مسئله بودیم  و حالا برای ما این سئوال ایجاد شده، مشکل کجاست؟! مگر کشور شما مدافع حقوق بشر و دمکراتیک نیست؟! شما خوب است به گزارش پلیس تان که به رفتار غیر دمکراتیک فرقه رجوی اشاره دارد توجه کنید. شما به حرفهای جداشده های از فرقه رجوی که هم اکنون در کشور شما تحت نظر سازمان ملل هستند گوش کنید تا از واقعیت های تکان دهنده ای که نشان دهنده روابط فرقه ای و غیر دمکراتیک آنها مطلع شوید .

آقای رئیس جمهور!

ما از شما استدعا و انتظار داریم شرایطی فراهم کنید تا ما بتوانیم برای دیدن فرزندانمان به کشور شما آلبانی بیاییم. پیشاپیش از لطف و مرحمت شما سپاسگزاریم

با سپاس :

جمعی از خانواده هایی که فرزندانشان گرفتار فرقه رجوی در آلبانی هستند

انتهای پیام/انجمن نجات مرکز خراسان رضوی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15015