• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

به مناسبت چهارم خرداد و اعدام بنیانگذاران فرقه رجوی: مسعود رجوی با ترفند، اداره فرقه را بدست گرفت

  • کد خبر : 14907
  • 28 می 2018 - 11:38

بعد از آنکه در سال ۱۳۵۱ بنیانگذاران مجاهدین خلق توسط رژیم طاغوت دستگیر و سپس اعدام شدند ، سرکرده فرقه رجوی با ترفندهایی که به کار برد و خود را فردی مردمی و انقلابی جا زد توانست اداره این سازمان را به دست گیرد.

وی بعد از تغییراتی که در طول چند سال به آن داد، این سازمان را به مخوف ترین فرقه ای که بر علیه مردم کشورش دست به مبارزه زده و ۱۷۰۰۰ هزار انسان بی گناه را کشته، تبدیل کرد.

مجاهدین خلق توسط برخی دانشجویان دانشگاه تهران بنامه ای محمد حنیف نژاد و سعید محسن و علی اصغر بدیع زادگان تاسیس شد که بعد از گذشت سه سال توانستند در شهرهای مختلف کشور پایگاهها و کمیته هایی تشکیل داده و در ابتدا نیز به بررسی مسائلی از قبیل امکانات روستاها و چگونگی امکان فعالیت سیاسی و مبارزاتی در آن مناطق مشغول شدند و در نهایت نیز اقدام به تشکیل خانه های تیمی در برخی از این مناطق نمودند .

آنها بعد از گذشت ۵ سال از تاسیس آن اقدام به اعزام برخی از عناصر خود به اردن برای آموزشهای نظامی نمودند تا بتوانند شاخه نظامی خود را گسترش داده و از آن برای مبارزات نظامی خود استفاده نمایند.

محمد حنیف نژاد و دیگر دوستانش که توانسته بودند در برخی کشورهای همسایه به آموزشهای نظامی دست یافته و حتی بعد از گذشت مدتی به ترور و بمب گذاریهای متعددی روی آورند و سلسه کارهایی در جهت مبارزه با رژیم شاه انجام دهند و حتی به دفاتر آمریکائیها در تهران نیز صدماتی وارد نمایند در نهایت دستگیر شده و بعد از یکسری دادگاههای فرمایشی به اعدام محکوم شدند و بدین ترتیب عملا فرقه رجوی  تا مدتی مسکوت ماند تا اینکه با گذشت مدتی دوباره با تلاش دیگر اعضاء به مبارزات خود ادامه دادند.

در نهایت مسعود رجوی با خیانتی که در حق دوستانش انجام داد و برنامه اعدام آنها را با همکاری برادرش کاظم که در ساواک نفوذی بود به سرانجام رساند، سرکردگی فرقه رجوی  را بدست گرفت.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که آیت الله خمینی ماهیت کثیف و خائنانه و ضدمردمی او را شناخت و از کاندیداتوری ریاست جمهوری کنارش گذاشت، عملا در سال ۱۳۶۰ دست به مبارزات مسلحانه با مردم کشورمان زد و برای ادامه این خیانت خود به دامن صدام ملعون رفته و با او همکاری نمود تا بتواند به از بین بردن ملت ایران بپردازد .

این فرقه که می شود براحتی از عملکرد آن نیز فهمید به یک فرقه کاملا ضد مردمی تبدیل شده، تنها هدف آن رسیدن به آمال و هوسرانی سرکرده خائن آن می باشد و برای همین منظور نیز آن را تبدیل به فرقه مخوف غیر انسانی نموده است که صد البته دیگر به پایان خط رسیده و در حال متلاشی شدن می باشد .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز گلستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14907

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی