• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افشاگری علیه فرقه سرکوبگر رجوی در بزرگترین شبکه تلویزیونی آمریکا / اخیرا این گروه هزاران دلار به بولتون و جولیانی پرداخت کرده اند!/ هزینه اردوگاه سوم فرقه رجوی را چه کسی داده است؟

  • کد خبر : 14902
  • 27 می 2018 - 15:11

در تاریخ ۲۵ ماه مه ۲۰۱۸ در ساعت ۹ شب به وقت نیویورک (ساعت ۵:۳۰ روز پنجم خرداد به وقت تهران) مستندی در بزرگترین شبکه تلویزیونی آمریکا یعنی شبکه NBC در پر بیننده ترین روز و ساعت پخش شد که به افشای ماهیت فرقه رجوی و اردوگاه سوم آنان در آلبانی (بعد از اشرف و لیبرتی در عراق) پرداخت.

پخش این برنامه توجهات بسیاری را در سطح جهانی به ماهیت این فرقه جلب نمود. خصوصا تصاویر هوایی از اردوگاه سوم مجاهدین خلق در ۲۰ کیلومتری تیرانا و سؤالاتی که حول آن مطرح است و همچنین صحبت های سعدالله سیفی تأثیر فوق العاده ای گذاشت و بلافاصله واکنش هیستریک فرقه رجوی را برانگیخت.

سعداله حرف دل تمامی نجات یافتگان از فرقه رجوی را با شجاعت تمام ابراز نمود و دنیا آنرا شنید. او کاری کرد کارستان که قبلا هم در پر بیننده ترین شبکه تلویزیونی آلبانی یعنی Top Channel همراه با احسان بیدی و منوچهر عبدی به این مهم اقدام نموده بود.

ناگفته نماند که سعدالله سیفی و بهمن اعظمی و مالک و دیگر کسانی که دست به افشاگری زده اند هم اکنون با فشارهای بسیار مالی و روحی از جانب فرقه رجوی در یک کشور غریب بدون حامی و پشتیبان روبرو هستند. این در حالی است که بیش از ۲۰۰ نجات یافته در آلبانی به دلیل تهدیدات و فشارهای فرقه رجوی سکوت را برگزیده اند. او می گوید که هرگز ترس به خود راه نخواهد داد و از پای نخواهد نشست و حقیقت را برای دنیا آشکار خواهد ساخت.

اعلام این برنامه از روز قبل در حساب تویتری تهیه کننده آن Richard Engel گذاشته شد که تا سه ساعت قبل از پخش چند صد هزار لایک و کامنت و ریتویت داشت.

https://twitter.com/RichardEngel/status/1000035409735372800?s=19

Richard Engel

Our reporting shows members of President Trump’s inner circle, including Giuliani and Bolton, have deep ties to an Iranian group that was once classified as a terrorist organization. Tune in 9pm EST

https://twitter.com/MSNBC

https://twitter.com/OARichardEngel

ترجمه متن اعلام تویتری: گزارش ما نشان می دهد که اعضای حلقه درونی رئیس جمهور ترامپ، شامل جولیانی و بولتون، روابط عمیقی با یک گروه ایرانی دارند که زمانی به عنوان یک سازمان تروریستی طبقه بندی شده بود.

خلاصه برنامه که در حساب تویتری گذاشته شد:

(تصاویر هوایی اردوگاه سوم که با پهباد گرفته شده اند)

ما هرگز در گذشته تصویری از پایگاه سری مجاهدین خلق در آلبانی نداشته ایم. مجاهدین خلق یک گروه اوپوزیسیون ایرانی با تاریخچه ای تروریستی است. اخیرا این گروه هزاران دلار به بولتون و جولیانی پرداخت کرده اند.

این پایگاه برای یک گروه اوپوزیسیون ایرانی نظامی به اسم سازمان مجاهدین خلق ساخته شده است.

این اردوگاه از مقابل کاملا معمولی به نظر می رسد.

ولی همانطور که در تصاویر هوایی مشاهده می شود، یک مجموعه بزرگ با سبک نظامی است.

چه کسی هزینه همه اینها را می پردازد؟

عضو سابق قرقه رجوی، سعداله سیفی می گوید که پول فرقه رجوی توسط دولت های ثروتمند عرب مخالف ایران تأمین می گردد.

مجاهدین خلق از خاورمیانه در توافقی با آمریکا خارج گردیدند.
عضو سابق سیفی می گوید که این گروه یک فرقه خطرناک خشونت طلب است، که حتی حقوق پیروان خودش را هم نقض می کند.
سعداله سیفی ادامه می دهد: شاهد شکنجه افراد بودم. شاهد کشته شدن افراد بودم. و خودم شکنجه شدم و خودم مورد تحقیر و توهین قرار گرفتم. با کسی که از خودشان بود و سی سال در آنجا خدمت کرد که ما باشیم چکار کرد که بعد فردا به ایران می رسید. قطعا مصیبت است. قطعا در یک نقطه ای آمریکا از کرده اش که از نظر ما جزو محالات است پشیمان خواهد شد.

پس مجاهدین خلق واقعا چه کسانی هستند؟و چه کسانی در حلقه درونی ترامپ آنان را در قدرت می خواهند؟

کل برنامه در لینک زیر قابل مشاهده و دانلود است:

http://khodabandeh.org/englishpages/videoplayback.mp4

کلا ۱۰ دقیقه مربوط به فرقه رجوی است که از دقیقه ۲۹ شروع می شود. برنامه اساسا در خصوص دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می باشد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14902

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی