• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

جنگ نفس گیر فرقه رجوی با جدا شده ها / رجوی جاسوس و مزدور استخدام کرده تا علیه دوستان خودشان مطالب بنویسند

  • کد خبر : 14885
  • 27 می 2018 - 11:45

مریم رجوی بعد از ناکامی در جلوگیری از ریزش نیرو با توسل به انواع ترفند ها، توطئه دامن زدن به بی اعتمادی در بین افراد را در دستور کارش قرار داده است.

او تلاش می کند تا افراد حتی در دنیای آزاد هم نتوانند به یکدیگر اعتماد کرده و رابطه داشته باشند. او می خواهد افراد حتی بعد از نجات هم در انزوا باشند.
رجوی برای این کار یکسری جاسوس را با مستمری ماهانه سی هزار لک استخدام کرده که در سایتهای این فرقه علیه دوستان خودشان مطالب بنویسند. ما میدانیم که وضعیت مالی خیلی از افراد جداشده در تیرانا خراب است و رجوی آنها را در کشور غریب رها کرد و دستشان به جایی بند نیست و هیچ موقعیت مناسبی ندارند. در این میان یکسری هم بخاطر منافع حقیر مقطعی و با پول ناچیزی که می گیرند میخواهند فضای دوستی و همدردی نجات یافتگان را خراب کنند.
ما جداشدگان در تلاشهای شبانه روزی و مراجعات مکرر برای خارج کردن مستمری پناهندگی از دست این فرقه که مانند طناب برگردن افراد رهاشده انداخته بود موفق شدیم در یک جنگ سیاسی نفس گیر این مستمری را از چنگ این فرقه دربیاوریم و به همین دلیل ضربه کاری به دستگاه رجوی در آلبانی وارد نماییم.
مریم رجوی بعد از این جریان در صدد خراب کردن چهره جداشدگان و انتقام از آنها برآمد و مطالبی کاملا کذب توسط نفرات مزدور خودش منتشر کرد که جدید ترین نمونه آن نوشته رفیق دهقانی می باشد.

با توجه به موج ریزشها و فرارهای مکرر که به جریان روزانه و ادامه دار تبدیل شده، مریم رجوی برای اینکه افراد را خراب کند و افشاگری های آنان را خنثی نماید تلاش می کند تا این افراد را به سفارت جمهوری اسلامی در تیرانا نسبت بدهد و آنها را جاسوس بنامد تا اعتماد را در میان افراد از بین ببرد.

من به عنوان یک جدا شده شرایط فعلی مریم رجوی را خوب درک می کنم که در بن بست کامل مستأصل مانده و در ناچاری برای مهار کردن اعضا در تشکیلات و جلوگیری از فرار و جدا شدن آنها دست به چنین کار کثیفی با چنین مزدورانی می زند. این اولین بارنیست که او به این شکل پای ایران را برای پوشاندن واقعیت پوسیده درون فرقه اش به وسط میکشد تا جو بی اعتمادی بین افراد بپراکند و آنها را نسبت به همدیگر بدبین کند.

نکته جالب اینجاست که از این کار کثیف برای داخل مناسبات هم استفاده می کند و به افراد داخل فرقه هم می گوید که هر کسی که از فرقه بیرون برود پادوی ایران و سفارت می شود. ولی باید به رجوی و مزدوران ظاهرا جداشده اش گفت که با هیچ شیوه ای نمیتوانی ما نجات یافتگان را به جایی بچسبانی و به لحاظ تشکیلاتی هم نمی توانی با این خبرهای کاملا دروغ افراد را از انتخاب آزاد برای زندگی آزاد و خروج از تشکیلات محروم نمایی.

با اجرای چنین طرحهای زبونانه ای معلوم است که دیگر مریم رجوی چیزی علیه ما و در انتقام گیری از ما ندارد و دستش کاملا خالی است.

چنین افراد که توسط فرقه رجوی خریده شده و متن نامه نوشته شده توسط فرقه را امضاء و پخش می کنند هرگز تأثیری در روابط ما با دوستان جداشده ندارد و رجوی نمی تواند با چنین کارهایی جلوی افشاگری ما جداشدگان که می گوییم رجوی زندگی ما را نابود کرده است را بگیرد.

ناگفته نماند که دفتر این فرقه در تیرانا به جاسوسهای خود پول هنگفتی می دهد تا مزدورانه اطلاعات شخصی افراد و اطلاعات رمسا و کمیساریا را بدهند و رسما جاسوس خانه تشکیل داده اند.

مزدور و جاسوس واقعی همین فرقه تروریستی است که یک زمانی برای صدام حسین و الان برای سعودی و اسرائیل خبر جمع می کند. دارد این فرقه از سر استیصال ما را در خیابان و بازار تهدید به مرگ می کند. باید به رجوی گفت دیگر دوره این کارها به سر رسیده است. دنبال چاره ی دیگری برای حفظ فرقه اش باش که همین روزها بند از بندش باز خواهد شد.

یادداشت از محمد هاشمی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14885