• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

وطن فروشی یکی از افتخارات فرقه رجوی از روز بنیانگذاری است / هیچ آبی از عربستان برای فرقه گرم نخواهد شد

  • کد خبر : 14882
  • 27 می 2018 - 11:05

یکی از افتخارات فرقه رجوی از روز بنیانگذاری تا همین امروز وطن فروشی بوده وهست.

همدستی مسعود رجوی با ساواک که منجر به آزادیش شد، وطن فروشی برای صدام وخیانتش به مردم ایران، قتل عام مردم کردستان به دستور طارق عزیز برای جا باز کردن در دل صدام حسین، فروختن اطلاعات وخیانت مجدد سران رجوی برای عربستان،ه مدستی با اسرائیل و…افتخارات چندین ساله این فرقه به شمار می‌رود به نحوی که حتی سیاستمداران و سران عربستان در پشت پرده ها به آن اعتراف کردند.

خالد بن سلمان سفیر عربستان با زبان بی‌زبانی اعتراف کرده وبه خبرنگاران گفته است که ایران در امور داخلی کشورها دخالت میکند وبرای جنگ افروزی به کشورهای همسایه کمک می کند، دقیقا مثل همان کاری که ترکی الفیصل در ویلپنت پاریس از مسعود رجوی به نام مرحوم اسم برد، این بار هم خالد بن سلمان همان کاری را نباید می کرد انجام داد.

او گفت همانطور که مجاهدین خلق ایران و شخص مریم رجوی می‌گفت  حملات موشکی به خاک این کشور کار شبه نظامیان ایران است وتنها ایران را مقصر و بانی این حملات بدانید و به همه رسانه‌ها اعلام بیرونی کنید و ما هم از شما پشتیبانی می کنیم.

همانطور که می دانید و فیلمهای آن در یوتیوب هست چه پولهای کلانی این فرقه به خاطر خیانت و وطن فروشی از صدام حسین گرفت. حال نوبت خوش خدمتی به عربستان است اما این را بدانید و بدانند که از عربستان هیچ آبی برای این فرقه گرم نخواهد شد، همانطوری که از صدام حسین گرم نشد، همانطور از اسرائیل و  از دیگر همدستان این فرقه. پس لطفاً سنگ خلق قهرمان ایران را الکی به سینه نزنید. کسی که شبانه‌ روز برای نابودی این خاک تلاش می کند، کسی که با دادن پولهای کلان و اطلاعات غلط دنبال هرچه بیشتر تر کردن تحریمهاست به این معنی نیست که از خلق قهرمان ایران حمایت می کند بی گمان هدفش رسیدن به قدرت است وایران و ایرانی اجازه نخواهند داد که بیگانگان در امور کشورشان دخالت کنند.

یادداشت از همایون کهزادی – پاریس

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14882

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی