• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

هشدار درباره حمایت تسلیحاتی واشنگتن از گروهک منافقین + حمایت منافقین از داعش

  • کد خبر : 1487
  • 19 فوریه 2015 - 8:28

هشدار درباره حمایت تسلیحاتی واشنگتن از گروهک منافقین

Rajavi-MEK-ISIS-5

خبرگزاری تسنیم، هفدهم فوریه ۲۰۱۵:…  وی با اعلام اینکه” اینکه گروهک منافقین از آمریکا خواسته است که مجددا آن را تسلیح کنند تا بتوانند از خود دفاع کنند” افزود: این درخواست قدیمی است که ما را مجبور به واکنش مناسب خواهد کرد. تحسین الفیلی درباره موضع دولت عراق در خصوص خواسته‌های گروهک منافقین تاکید کرد: حضور مقاومت و گردانها و نیروی مردمی سبب می شود که دولت بتواند تصمیم …

خبرگزاری تسنیم: یکی از سیاستمداران عراقی با اشاره به درخواست گروهک منافقین از آمریکا برای حمایت تسلیحاتی از این گروهک درباره پیامدهای آن به واشنگتن هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه المسله، یکی از سیاستمداران کُرد فیلی گفت: گروه های مقاومت اسلامی عراق و نیروهای مردمی، دولت را مجبور به اتخاذ تصمیم اخراج اعضای گروهک منافقین از کشور خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه” اینکه گروهک منافقین از آمریکا خواسته است که مجددا آن را تسلیح کنند تا بتوانند از خود دفاع کنند” افزود: این درخواست قدیمی است که ما را مجبور به واکنش مناسب خواهد کرد.

تحسین الفیلی درباره موضع دولت عراق در خصوص خواسته‌های گروهک منافقین تاکید کرد: حضور مقاومت و گردانها و نیروی مردمی سبب می شود که دولت بتواند تصمیم درست اتخاذ کند.

اعضای منافقین که در اردوگاه لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد به سر می برند و از سال ۲۰۱۱ به این اردوگاه منتقل شده اند از دولت آمریکا درخواست حمایت کرده اند.

مردم عراق به دلیل جنایت این گروهک علیه ملت ایران و عراق خواستار اخراج آنها از خاک این کشورند.

انتهای پیام/ر


 

تلاش گروه پوششی منافقین برای حمایت از داعش

خبرگزاری تسنیم: اقدام منافقین در نسبت دادن جنایات داعش به نیروهای عراقی فرافکنی ای است که حتی حامیان غربی داعش هم چنین مدعایی را مطرح نکرده‌اند.

به‌گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، عوامل گروهک تروریستی رجوی با افزایش درگیری‌ها در عراق و نمایش‌های داعش، تشکلی با عنوان «بنیاد اروپایی آزادی عراق» برای حمایت از داعش راه‌اندازی کردند.

منافقین اما پس از چندی با موضع‌گیری کشورهای غربی و سازمان ملل در محکومیت ظاهری داعش با تغییر رویکردی عجیب، به‌یکباره داعش را در عراق محکوم و در سوریه حمایت کردند؛ با این حال رویه تشکل پوششی منافقین همواره مواضعی را مطرح کرده است که تنها گزینه حمایت از داعش را در افکار عمومی تداعی می کند.

139211071513277521992913

آخرین بیانیه این تشکل در حمایت از داعش مطالبی را در خود جای داده که جالب توجه است:

Struan-Stevenson-Mojahedin-Khalq-terrorists

استرون استیونسون پارلمانتر حامی منافقین که بدلیل حمایت از این گروهکی تروریستی نتوانسته در دور جدید اتحادیه اروپا وارد شود بعنوان رئیس این تشکل پوششی با نسبت دادن جنایت های داعش به نیروهای مردمی عراق می نویسد:

مردم دیالی توسط مردانی که یونیفورم داشتند، با سرهای رو به پایین و کنار هم از خانه‌هایشان بیرون برده شدند. سپس در گروه‌های کوچک به یک زمین هدایت شدند، مجبورشان کردند زانو بزنند و تک به تک به آنها شلیک شد. دست‌کم ۷۲تن از اهالی شامل کودکان اعدام شدند. شبه‌نظامیان ۱۴۰۰ خانه و ۱۲ مسجد در دهات شروین را بمب‌گذاری کردند و به‌آتش کشیدند.

چنین جنایاتی جنگ ما را در عراق علیه داعش تضعیف می‌کند. شبه‌نظامیان طرفدار ایران در مناطق وسیعی از عراق سلطه دارند و عکس‌برگردان داعش هستند یا به‌قول بعضی از مقامات کردی عراقی، آنها بدتر از داعش هستند و در حال ارتکاب جنایات علیه بشریت هستند. ما به‌طور مستمر هشدار داده‌ایم که دخالتهای (رژیم) ایران در عراق و هژمونی آن بر دولت قبلی عراق تحت دست‌نشانده‌اش نوری مالکی، شرایط ایده‌آل را برای ورود داعش به این کشور ایجاد کرد. تا وقتی ریشه رژیم ایران کنده نشود و از عراق خلع‌ید نشود، جنگ علیه داعش پیروز نخواهد شد.

اقدام منافقین در نسبت دادن جنایات داعش به نیروهای عراقی فرافکنی ای است که حتی حامیان غربی داعش هم چنین مدعایی را مطرح نکرده اند.

از سوی دیگر در حالی که از ابتدای درگیری های عراق آمریکایی ها هم تمایل داشتند برای مبارزه ظاهری با داعش با نیروهای مستشار ایرانی در عراق همکاری کنند و البته ایران چنین پیشنهادی را نپذیرفت، اکنون منافقین ادعا میکنند که بیرون رفتن ایران از معادلات عراق آنهم از سوی آمریکایی ها باید صورت بگیرد.

تحلیل های محاسباتی غلط منافقین و اصرار بیهوده بر آنها تنها، در این راستا صورت می گیرد که صفحات بی بازدید رسانه های ایشان از اخباری مضحک و غیر واقعی خالی نماند و پر واضح است که هیچ یک از آرزوهای منافقین، نه در عراق و نه در هیچ محملی که که بدنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی باشد برآورده نخواهد شد.

Maryam-Rajavi-ISIS-ISIL-Terrorism Maryam-Rajavi-terrorist-syria

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1487

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی