• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

علیرضا نرگسی، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی: خواهرم چوب سادگی خود را خورد / متاسفانه عشق پاک خواهرم به حنیف باعث گیر افتادنش در منجلاب فرقه تروریستی رجوی شد

  • کد خبر : 14869
  • 26 می 2018 - 12:20

فرقه  ضد خانواده رجوی که قدمت زیادی در ربودن افراد و به اسارت گرفتن آنها دارد با استفاده از نقطه ضعفهای موجود در آنها چه از نظر عاطفی و چه از منظر مشکلات موجود در جامعه ، ذهن این افراد را بعد از محصور نمودنشان بشدت شستشو داده و در راه تمایلات غیر انسانی خود به کار می برد.

لیلا نرگسی یکی از همین افرادی است که متاسفانه با حیله های عناصر فرقه رجوی گرفتار این باند مخوف شده و جوانی و زندگیش را تباه نموده است .
علیرضا نرگسی برادر لیلا مهمان دفتر انجمن نجات مرکز گلستان بود. وی به علت بیماری که گریبانگیرش شده بود مدتی در بستر بیماری بود و اکنون به شکرانه خداوند توانسته روی پای خود بایستد و خودش به دفتر انجمن نجات آمد  تا پیگیر مسائل خواهرش باشد.

نرگسی بسیار آرام بود و بعد از احوالپرسیی در مورد وضعیت فرقه رجوی سئوال نمود. به وی خلاصه ای از وضعیت اسفناک آنها توضیح دادیم و اینکه چگونه این روزها که جدا شدنها در آلبانی گسترش پیدا نموده است.

به وی گفتم که چگونه سرکرده خائن فرقه رجوی در فرانسه و در کاخی که از خون همین عناصرش تشکیل داده به راحتی زندگی می کند و کوچکترین آزادی را که همانا بیرون رفتن افراد برای خرید و تفریح در داخل شهر تیرانا بود را از آنها سلب نموده است .
نرگسی که متعجب شده و گوش می کرد سئوال نمود که چرا نهادهای بین المللی هیچ دخالتی ندارند؟ به وی گفتم که همین نهادهای به اصطلاح بین المللی که گماشته کشورهای حامی تروریست می باشند آب در آسیاب سران فرقه رجوی می ریزند و با چشم پوشی از خیانتی که همین سران فرقه رجوی در حق عناصرشان می کنند و انسانیت را زیر سئوال می برند .

نرگسی در مورد گذشته خواهرش می گوید که فردی بسیار ساده و دوست داشتنی بود و یکسال بود که به دلیل شرایط کاری پدر مرحومم از سیستان به سمت شمال آمده بودیم و سپس بعد از فوت مرحوم پدرم در گرگان ماندنی شدیم که متاسفانه عشق پاک خواهرم به حنیف باعث گیر افتادنش در منجلاب فرقه تروریستی رجوی شد. مادرم می گفت که مادر حنیف باعث گرفتاریهای لیلا شده است ولی در هر صورت خواهرم چوب سادگی و اعتماد را خورد و به افرادی وابسته شد که هیچ کس و هیچ چیزی غیر از خودشان برایشان اهمیتی نداشت و برای آنکه خودشان را خوش خدمت در پیش سرکرده فرقه رجوی نشان دهند اقدام به ربودن خواهرم نمودند و همانها باید جوابگو باشند .
وی ادامه می دهد که با وجود مشکلات اقتصادی که داشتیم توانستیم برای خودمان شغل خوبی ایجاد نماییم و من خودم بعد از آنکه در ورزش بازنشست شدم به مربی گری روی آوردم و برادرم و خواهرم نیز باشگاه ورزشی دارند و در عرض چند سال توانستیم خوب رشد نماییم و برای پیگیری امور خواهرم نیز چندین بار به مراجع بین المللی مراجعه و یا نامه نگاری نمودم ولی متاسفانه سران فرقه رجوی هیچ گونه اجازه ارتباط گیری با خواهرمان را به ما نداده اند و نهادهای بین المللی نیز همانطور که شما گفتید هیچ حرکتی برای ما انجام ندادند .
علیرضا نرگسی که به شدت از اوضاع نابسامان خواهرش ناراحت می باشد، ادامه می دهد که برای رهایی خواهرم از چنگال این شیاطین حاضرم در هر دادگاه بین المللی شکایت ارائه نمایم و به جد دنبال قضیه نیز باشم چرا که او را از ما ربودند و عواملی که در این مسیر دست داشتند باید جوابگو باشند و نیز سران فرقه ضد خانواده رجوی نیز که چندین سال خواهرم را در زندانهای خود نگه داشته و آزادی او را محصور نموده اند نیز باید در پیش دادگاههای صالحه پاسخگوی اعمال خشونت بار و غیر انسانی خود باشد .
به او گفتم که با وجود فشارهای روانی بسیار بالایی که سرکرده فرقه رجوی بر عناصر خود وارد می آورد بازهم افرادی از لایه های بالا و کسانی که قدمت زیادی دارند از فرقه رجوی جدا می شوند و این خود نشانگر افول آن می باشد که انشاالله به زودی شاهد از ریشه کنده شدن این غده سرطانی خواهیم بود و امیدوارم خواهر شما نیز هر چه زودتر بتواند خودش را نجات داده و رهایی یابد .
وی تشکر نموده و گفت انجمن نجات در راستای رهایی خواهرم زحمات زیادی را تقبل نموده که امیدوارم خداوند به شما اجر و پاداش دهد و به زودی شاهد از بین رفتن فرقه ضاله رجوی باشیم .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز گلستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14869