• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

پولی که تحت عنوان مستمری پناهندگی به سران فرقه رجوی داده می شود خرج اهداف تروریستی می گردد

  • کد خبر : 14824
  • 22 می 2018 - 11:39

به عنوان یک جدا شده از فرقه رجوی، از ارگانهای حقوق بشری و به طورخاص کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگان در آلبانی اطمینان می دهم که پولی که که تحت عنوان مستمری پناهندگی برای اعضاء به دست سران این فرقه داده می شود هرگز به دست آن عزیزان نمی رسد و خرج اهداف تروریستی و فرقه ای می گردد.

اخیرا خبری در فیس بوک دیدم که گفته بود یک مقام کمیساریا در آلبانی اعلام کرده که می خواهند مستمری ماهیانه پناهندگی برای افرادی که داخل فرقه هستند به سران فرقه بدهند.

آیا به این کار نباید زدن نعل وارونه گفت؟ در حالی که انبوهی جدا شده در آلبانی بدون سر پناه درست حسابی و بدون اولیه ترین مایحتاج زندگی به سر می برند و همین فرقه حق و حقوق آنان را پایمال و غصب کرده، کمیساریا به جای اینکه اعلام کند که به مشکلات و نا به سامانی این عزیزان رسیدگی کرده و سرو سامانی می دهد دارد پول مفت به تروریست ها می دهد.

علی رغم مراجعات مکرر افراد و طرح مشکلات مالی و مسکن، سنگ را بسته اند و سگ را آزاد گذاشته اند. آنان به یک فرقه تروریستی پول می پردازند که به قول خودشان هیچگاه مشکل مالی نداشته و سرمایه کلان آنها در سراسر دنیا برای همه مشخص است، فرقه ای که همین پول را صرف همان نجات یافتگان دست از همه جا کوتاه می کنند.

به نظر شما آیا این حق کشی نیست؟ آیا این کمک به ظالم علیه مظلوم نیست؟ ما فریاد می زنیم که فرقه تروریستی رجوی ما را تهدید می کند و خط و نشان می کشد و اردوگاه تروریستی به راه انداخته است. حالا جایزه هم از ملل متحد که البته همان آمریکاست می گیرد.

من خودم شخصا درجه صحت یا سقم این خبر را نمی دانم. ولی واقعا اگر چنین برنامه ای باشد، که با شناختی که از رمسا در اینجا داریم بعید نیست، جای بسی شگفتی دارد که آخر چرا؟ اگر رمسا یک ارگان بین المللی برای حقوق پناهندگان است چرا به جای ریختن آب به آسیاب تهدید کنندگان پناهندگان، به درد و رنج افرادی که مستحق و متقاضی این کمکها هستند نمی رسد.

از همین بابت من به عنوان یک جدا شده از فرقه رجوی، از ارگانهای حقوق بشری و به طورخاص کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگان در آلبانی اطمینان می دهم که پولی که که تحت عنوان مستمری پناهندگی برای اعضاء به دست سران این فرقه داده می شود هرگز به دست آن عزیزان نمی رسد و خرج اهداف تروریستی و فرقه ای می گردد.

به جای این کار پول را خرج چندصد نفر جداشدگان از این فرقه که در شرایط بدی به سر می برند بکنید و به امور آنان که دستشان از همه جا کوتاه است برسید.

سعداله سیفی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14824