• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افشای یک حقیقت از یک جنگ تحمیلی: ننگ بر رجوی و فرقه اش که رو به هم میهنانش اسلحه کشید

  • کد خبر : 14744
  • 16 می 2018 - 12:16

افشای خیانت های فرقه رجوی و رهبرانش بر ضد مردم ایران و تنفر روز افزون توده مردم از این خائنین به وطن باعث شد تبلیغات چی های فرقه رجوی برای تطهیر چهره رهبر ملعونشان به صحنه بیایند و توضیحات مسعود رجوی در مورد علل خیانتش به ایران و هم پیمانی فرقه رجوی با صدام حسین دیکتاتور در جریان جنگ تحمیلی را منتشر کنند. اما این صحبت های رجوی تنها پاسخ گو و توجیه کننده ی مغز بی اراده ی هواداران خودش است.
مسعود رجوی در این ویدئوها توضیح می دهد: از آنجا که در بهار ۱۳۶۱ دولت عراق خواستار عقد صلح بین دوکشور شد اما نظام ایران صلح را نپذیرفت، لذا ادامه ی جنگ از نظر شورای ملی مقاومت، جنگ ملت ایران نبود و بلکه جنگ دولت ایران بود به همین دلیل در ۱۹ دی ماه ۱۳۶۱ قرار داد صلح بین ما و دولت عراق منعقد شد.
با شنیدن توضیحات مسعود رجوی در این خصوص، سوالاتی پیش می آید که اتفاقاً فرقه رجوی را بیش از پیش متهم به خیانت می کند.
مسعود رجوی که مشخص نیست در کدام سوراخ پنهان شده، اما حالا که شماها احساس تکلیف کردید او را تطهیر کنید، بد نیست به این سوالات هم پاسخگو باشید.
– شما به عنوان یک گروه معمولی چه جایگاه دیپلماسی داشتید که احساس کردید باید برای صلح با صدام پیش قدم شوید؟
– تا آخرین روزهای جنگ تحمیلی، بخش زیادی از رزمندگان ایرانی را نیروهای داوطلب و غیر وظیفه تشکیل می داد پس چرا مسعود رجوی از سال ۱۳۶۱ اعلام می کند دیگر جنگ، جنگ مردم ایران با دولت عراق نیست؟
– فرض را بر آن بگیریم که در سال ۱۳۶۱ حساب مردم و دولت از هم جدا شد، چرا باید یک عده ایرانی (فرقه رجوی) بروند پناهنده و سرسپرده ی کشور متجاوز به خاکشان شوند؟
– آیا اینکه کشوری به ما حمله کند و پس از دوسال خواهان قرارداد صلح شود باید با او دست دوستی بدهیم؟ پس تکلیف خون های به ناحق ریخته شده و شهرهای ویران شده چه می شود؟
– رجوی می گوید در جلسه صلح با صدام اظهار داشته افراد فرقه اش از زمانی که دولت عراق خواستار صلح شد دیگر در جنگ علیه آن ها شرکت نکرده اند و بنوعی به صدام فهمانده که تواب است. ننگ بر رجوی و فرقه اش که تواب برای دشمن متجاوز شد و رو به هم میهنانش اسلحه کشید.
– مگر رهبر ملعونتان به دروغ نمی گوید فشارهای بین المللی شورای ملی مقاومتش باعث شد ایران قطعنامه ۵۹۸ را بپذیرد و صلح برقرار شود. پس چرا خودش، شش روز پس از قبول قطعنامه ۵۹۸ عملیات ضد میهنی و خائنانه ی فروغ جاویدانش را شکل داد که به لطف خدا، نتیجه ی آن شکست زبونانه و به درک واصل شدن بسیاری از اجیرشدگانش در ارتش به اصطلاح آزادی بخش شد.
– جنگ مجموعاً ۸ سال بطول انجامید، فرقه شما در ادعایی مضحک می گوید قرارداد صلح ۱۹ دی ۱۳۶۱ رجوی با صدام باعث شد ایران در ۲۷ تیر۱۳۶۷ قطعنامه شورای امنیت را بپذیرد.
و بسیاری سوالات و تناقضات دیگر که همه فقط به این جواب ختم می شود که رجوی بیش از یک خائن و مزدور نیست.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز سیستان و بلوچستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14744

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی