• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مردم آلبانی دوست دارند بدانند چه شکنجه گرهایی در کشورشان حضور پیدا کرده اند

  • کد خبر : 14662
  • 13 می 2018 - 13:40

مردم در کشور آلبانی دوست دارند بدانند که چه جنایتکاران و شکنجه گرهایی در کشورش حضور پیدا کرده اند.

در هفته گذشته از طرف کمیساریا یک جلسه پزشکی برای افراد رها شده از تشکیلات فرقه رجوی که هم اکنون در تیرانا از ناراحتیهای جسمی رنج می برند گذاشته شده بود و این جلسه ضروری در شرایطی انجام گرفت که تمام افراد جدا شده با مراجعات مکرر برای بهبودی وضعیت جسمی که در این فرقه بر آنها توسط کارهای به شدت سنگین و بیگاریهایی که از ما مثل برده کشیده شده دچار مشکلات مفاصل و مشکلات استخوانی و شکستگیهای استخوانهای بدن در اثر کارهای فوق العاده سنگین در تشکیلات با مشکلات فراوانی روبرو شده ایم. ما قبلا هم در مطالبمان نوشته بودیم که رجوی فقط می خواست شیره جان ما را در کار کردن بکشد و ما را تمام کش کند.

حالا حرف ما این نیست. الان به نکاتی که مسئول رمسا قبل از جلسه ایراد کرد توجه کنید.

در ابتدای جلسه مسئول رمسا گفت با توجه به مشکلات جسمی بسیار زیادی که شما دارید و این را هم می دانیم که این فشارها در اثر کارهای سنگین و طولانی مدت بر سر شما آمده و مشکلات شما هم بسیار جدی است نیاز دیدیم برای اینکه با این مشکلات در حد خیلی کم بتوانید مقابله کنید که مشکلاتتان بیشتر نشود از دکتر متخصص تقاضا کردیم که امروز شما را با مشکلات جدی جسمی که دارید آگاه کند.

حالا سوال ما از رجوی این است که آیا حرفهایی که ما می زدیم که تو آنرا تکذیب می کردی واقعیت نداشت؟ سوال دوم این است چرا افراد داخل تشکیلات را به دو دسته تقسیم کرده بودی و فشار را روی یک دسته از افرادی که نسبت به تشکیلات به زعم خودت زاویه داشتند می آوردی؟ مگر تو نبودی که برای مسئولین بهترین امکانات را فراهم می کردی و در هیچ کاری آنها را وارد نمی کردی، ولی یکسری را مثل برده در هوای بسیار گرم که قابل تحمل هم نبود برای پروژه ها می فرستادی و چند روز بدون خواب و خوراک آنها را نگه می داشتی؟ مگر جنایت کاران با اسیران و زندانیان دشمن چکار میک نند که تو با ما که فدایی ات بودیم نکردی؟

البته همه می دانند که زندانی و اسیر و برده هم حق و حقوقی دارد ولی تو در این تشکیلات با جان افراد بازی می کردی. تازه این فقط  یک مورد از هزاران موضوعی است که جان افراد را می گرفتی. حالا در حملات موشکی و حملات نظامی هم که افراد را جلوی گلوله می فرستادی که خودت و دارو دسته ات سالم بمانند و به عیش نوش ادامه بدهید. مگر ما ندیدیم که می خواستی تمام افراد را به کشتن بدی که اشرف و لیبرتی را از دست ندهی؟

ببینید کار به کجا رسیده که حتی متخصصین آلبانیایی که ما برای درمان به آنها مراجعه می کنیم از ما سوال می کنند که مگر شما دکتر نداشتید که مشکلاتتان به نقطه برگشت ناپذیر رسیده است؟ سوال می کنند که مگر شما طی سالیان متمادی شکنجه جسمی شده اید که اعضای بدنتان از کار افتاده است؟ وقتی هم می گفتیم در تشکیلات فرقه بودیم با تکان دادن سر می گفتند که پس باید گفت که این فرقه شکنجه گر است تا اینکه یک سازمان مخالف و مبارز باشد. یکی از دکترها تمایل داشت که من بیشتر از تشکیلات برایش تعریف بکنم چون چنین فرقه ای که چنین بلایی سر نیروهای وفادار خودش بیاورد ندیده و نشنیده بود. مردم در کشور آلبانی دوست دارند بدانند که چه جنایتکاران و شکنجه گرهایی در کشورش حضور پیدا کرده اند.

هدفم از این مطلب فقط این بود که این فرقه که ادعا می کند سازمانی انقلابی است در یک نگاه توسط افراد عادی و مردم آلبانی چطور تلقی می شود. در موردی یکی از متخصصین پزشکی به من می گفت که در دوران دیکتاتوری انور خوجه در کشورمان هم چنین بلاهایی که سر شما آورده اند ندیده ایم و نشنیده ایم.

البته ما جامعه نجات یافتگان از فرقه رجوی هم تا توان داریم ماهیت پلید و شکنجه گر این تشکیلات جهنمی را برای دوستان آلبانیایی آشکار می کنیم.

یادداشت ازمحمد هاشمی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14662

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی