• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تبریک به خانواده چشم انتظارِ مرتضی مرتضوی

  • کد خبر : 14652
  • 12 می 2018 - 12:26

مرتضی مرتضوی با نام مستعار مالک از مسئولین روابط و حفاظت در فرقه رجوی که حتی سابقه حفاظت از مسعود رجوی گور به گور شده را هم داشت نجات یافت.

اینکه او در حال حاضر چه مواضعی دارد اصلا مهم نیست، در دنیای آزاد برخلاف مناسبات درون فرقه رجوی هر کس اختیار خودش را به لحاظ اعتقادی و سیاسی دارد و راهش را خودش انتخاب می کند. آنچه برای من مهم است این است که مالک به محدودیت های برده ساز مریم رجوی نه گفت و آزادی را انتخاب کرد.

مریم رجوی می گوید که دمکرسی در فرقه اش همینطور دارد فوران می کند. بله درست است، از فرط فوران دمکراسی است که افراد دارند یکی یکی فرار می کنند و به دوستان جداشده خود می پیوندند.

موقعی که فهمیدم مالک جداشده خیلی خوشحال شدم. حتی دیدم که خانوداه ها در ایران هم تبریک گفته اند که مالک بعد از سابقه بسیار طولانی بالاخره اختیار و آزادی را انتخاب کرد و از فرقه رجوی جدا شد.

این که مالک برای آینده خود چه تصمیمی داشته باشد به خودش مربوط می شود و هرچه باشد محترم است، ولی من آرزو می کنم که او سران فرقه را مورد سؤال قرار دهد و مناسبات درونی فرقه را برای مردم آلبانی و رسانه ها برملا نماید تا بقیه افرادی که در داخل تشکیلات هستند با کمک او و دیگران بتوانند از این فرقه برده ساز نجات پیدا کنند.

می خواهم به مردم خوب کشور بگویم که نود درصد از نفراتی که من به آنها می گویم بیایید نترسید و اطلاعات خود را رسانه ای کنید تا مردم بفهمند می گویند که فرقه رجوی ما را خواهد کشت. کسی که این حرف را میزند یعنی به ماهیت واقعی فرقه پی برده است و سکوت این افراد به خاطر ترس چیزی نیست که آینده روشنی برای فرقه رجوی در بر داشته باشد.

معدود کسانی پیدا میشوند که از این فرقه جهنمی که واقعا ترس هم دارد نترسند و حرفهایشا ن را بزنند و من از مالک میخواهم که نترسد و تمام چیزهایی که در آنجا دیده است را بدون کم و کاست و به صورت عین واقعیت برای مردم تعریف کند که مردم خوب کشورمان بدانند که این فرقه آدم کش چه بلایی سر اعضای خود می آورد.

امیدوارم مالک دوباره با کمک خانواده و دوستانش زندگی جدیدی را بدون اجبارات برده ساز فرقه رجوی شروع کند و به تمام مردم و تمام خانواده هایی که فرزندانشان در اسارت این فرقه قرار دارند قول میدهم که تک تک نفرات همچون مالک فرار کرده و خود را به کمیساریا معرفی خواهند نمود.

پایگاه خبری-تحلیلی فراق نجات مرتضی مرتضوی از چنگال فرقه تروریستی رجوی را به خانواده ایشان تبریک عرض نموده و برای تمام اسیران دربند این فرقه آرزوی رهایی می نماید.

زینال شهیدی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14652

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی