• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

بحران جدایی در میان مسؤولین رده بالای فرقه رجوی

  • کد خبر : 14649
  • 12 می 2018 - 11:29

درخبرها شنیدم که یکی ازاعضای با سابقه و از فرماندهان با سابقه تشکیلات فرقه اخیرا در آلبانی با فرار از کمپ اشرف ۳ از فرقه رجوی جدا شده است  که ازموضع انسانی به وی تبریک می گوییم .

فراروجدایی این عضو باسابقه تشکیلات که فعلا بنا به دلایلی ازنام بردن اسم وی معذورم، حاکی ازاین است که بحران سرخوردگی وجدایی به مسئولین رده بالای تشکیلات فرقه هم سرایت کرده است. مریم رجوی بعد ازپایان انتقال تمامیت فرقه اش به کشور آلبانی برای لاپوشانی شکست استراتژی فرقه اش درعراق واخراج خفت بارش ازآن کشور با کمال وقاحت توام با جاروجنجال فراوان انتقال فرقه اش به آلبانی را بزرگترین پیروزی برای فرقه عنوان کرد .

وی همچنین به طرز مضحکی عنوان کرد بعد ازانتقال راه سرنگونی ایران بیش از هرزمان دیگرهموارترشده است اما گذشت زمان ثابت کرد که تحلیل وحرف های مریم رجوی لاف وگزافی بیش نبوده که فقط می خواسته به بن رسیدن فرقه اش ازلحاظ استراتژی وایدئولوژی را سرپوش بگذارد . برخلاف ادعاهای بی اساس رجوی، بحران مسئله داری ونارضایتی اعضا دردرون تشکیلات فرقه بعد ازانتقال به آلبانی چنان بالا گرفته بود که لاجرم مریم رجوی خود مجبور شد برای سرکوب نارضایتی ها به آلبانی سفرکند ویا بعد ازآن مرتب مسئولین رده بالا ازجمله مهدی ابریشمچی معروف به مهدی بی غیرت ازفرانسه به آلبانی گسیل شدند تا شاید اوضاع آشفته درون تشکیلات را مهارکنند اما ظاهرا آنها هم موفق نشدند .

دادن وعده صدبارتکرارشده سرنگونی ایران ازسوی رجوی دربهمن ماه ۹۷ به اعضا آنقدر مضحک است که درمحفل های درونی اعضا مورد تمسخر و تبدیل به یک جوک شده است. برهمین اساس باید گفت که دیگر دوران فریبکاری سران فرقه برای ادامه دادن به اسارت اعضا به پایان رسیده و حتی احضار روح پلید مسعود رجوی وخواندن پیامهای منتصب به او، تهدید وتطمیع کردن و وعده خریدن دوچرخه ودیگر امکانات رفاهی هم دیگرنمی تواند چاره درد بی درمان فروپاشی فرقه باشد و یا نمی تواند مانع تصمیم اعضا برای جدایی وفرارآنها ازفرقه باشد .

در پایان باید گفت فرار و جدایی اعضای رده بالای فرقه ومیزان تاثیر گذاری شگرف آن بر بدنه واعضای رده پائین بحران درون تشکیلات فرقه را کیفا افزایش داده و قطعا به فروپاشی محتوم آن راه خواهد برد.

یادداشت از حمید دهدار

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14649

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی