• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

کینه‌توزی‌های دشمنان موجب تحکیم وحدت میان مردم ایران می شود / خیانت فرقه رجوی علیه مردم ایران پس از ۴۰ سال ادامه دارد

  • کد خبر : 14637
  • 09 می 2018 - 11:50

اعلام رسمی ترامپ مبنی بر خروج از برجام نشان داد که این فرد هیچ شناختی از دنیای سیاست و روابط بین الملل ندارد. سخنان بی نزاکت و بی ادبانه این فرد به مردم دنیا اثبات کرد که دیگر نباید هیچ اعتمادی به اظهاراتِ سیاستمداران این کشور پر مدعا داشت.

در این میان فرقه تروریستی رجوی که از مدتی قبل همراه با رژیم غاصب صهیونیستی به مخالفین برجام پیوسته بود «رودی جولیانی» و «جان بولتون» از مشاوران و دستیاران مکار ترامپ را خرید تا با یک نمایش سیاسی در واشنگتن به دنیا ثابت کند که سیاست کشور آمریکا با فساد و حیله آمیخته شده است.

نکته قابل توجه اینکه «رودی جولیانی» وکیل ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در نمایش ضد برجامی منافقین شرکت کرد و در یک سخنرانی حامیانه از این فرقه تروریستی گفت: «رئیس جمهور آمریکا به اندازه ما به تغییر نظام ایران پای بند است به ویژه با حضور مایک پمپئو وزیر امور خارجه در سمت راست او و حضور جان بولتون مشاور امنیت ملی در سمت چپ». وکیل ترامپ با افزودن این جمله که: «جان بولتون را که می‌شناسید» به زعم خود مایه ضدایرانی سخنانش را زیادتر کرد تا به منافقین حاضر در نمایش وانمود کند که رئیس‌جمهور آمریکا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی مصمم و بسیار جدی است.
از این هم قابل تامل‌تر اینکه «جولیانی» بعد از این سخنان، برگه‌ای که وانمود می‌کرد توافق نامه هسته‌ای ایران یا همان «برجام» است را از روی میز برداشت و به صورت نمادین آن را پاره کرد و آب دهان به روی آن انداخت و این کار را بار دیگر تکرار کرد!
از منافقین که در سال‌های آخر دهه پنجاه و اوائل دهه شصت در داخل کشور بهترین فرزندان ایران، فداکارترین نیروهای انقلابی و دانشمندترین مردان این آب و خاک را ترور کردند تا به قدرت برسند و سپس به فرانسه فرار کردند و بعدها به دامن صدام پناه بردند و با حزب بعث عراق در جنگ تحمیلی علیه وطن خود شرکت کردند، انتظاری غیر از این نیست که نمایشی ترتیب بدهند و از یک مهره صهیونیسم در واشنگتن بخواهند در برابر دوربین‌ها «برجام» را پاره کند و با منافع ملی کشور خود این چنین ضدیت نمایند. آنها به دلیل ماهیت تروریستی خود حاضرند برای رسیدن به قدرت به هر کاری دست بزنند و مرتکب هر جنایتی بشوند حتی اگر علیه منافع ملت ایران و مصالح کشور باشد.
آقای روحانی رئیس‌جمهور ایران با پاسخی قاطع به سخنان ترامپ تاکید نمود ایران هیچ امتیازی برای ماندن کشورهای اروپایی در برجام نخواهد داد و این آمریکاست که با خروج از برجام متضرر خواهد شد. در عین حال با توجه به بازتاب های بعد از سخنان ترامپ، کشورهای اروپائی را می توان در زمره موافقان استحکام و استمرار برجام دانست.

سه گروه دیگر یعنی منافقین، رژیم صهیونیستی و سران ارتجاع عرب، تاکنون به صورت علنی حمایت خود را از تصمیم ترامپ نشان داده اند اما نکته بسیار مهمی که ملت ایران به آن توجه دارد و دشمنان نیز باید آن را درک کنند این است که این قبیل کینه توزی‌ها از ناحیه منافقین و سران ارتجاع عرب و اربابان آمریکائی و صهیونیست آنها در طول ۴۰ سال گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران بسیار اتفاق افتاده و نتوانسته کاری از پیش ببرد. آنچه در این میان بسیار حائز اهمیت است این است که کینه‌توزی‌های دشمنان موجب تحکیم هرچه بیشتر وحدت میان اقشار مختلف مردم ایران می شود.

انتهای پیام / انجمن نجات استان اردبیل

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14637

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی