• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

« سنابرق زاهدی» از مزدوران رجوی به دامن شیوخ عربستان رفت

  • کد خبر : 14636
  • 09 می 2018 - 11:49

اخیرا«سنابرق زاهدی» از مزدوران فرقه رجوی و مسئول کمیسیون قضایی شورای کذائی ملی مقاومت! در نشریه «البلاد»عربستان سعودی مطلبی به چاپ رسانده است.

چند نکته در مورد مطلب نگاشته شده در نشریه البلاد عربستان وجود دارد ، یکی بحث آماری این ادعا است که بر اساس شواهد متقن ، طبق معمول مسئولین فریبکار فرقه آن را چندین برابر بزرگنمایی کردند تا بهره برداری های سیاسی ، اجتماعی معمول شان را بکنند .

مورد بعدی هم نشریه عربستان است که این نوشته را به چاپ رسانده شده است .

راستی چرا این همگرائی های فرقه با سران عربستانی چند سالی است که پررنگ تر شده است ؟

آیا این احتمال وجود ندارد که فرقه در بن بست و انزوای کامل سیاسی ، به دامن شیوخ کشور عربستان گرویده است و آلت دست دشمنانی قرار گرفته است که سابقه شرارت بر ضد ایران رادر کارنامه خود بسیار دارند ؟ آیا این بار بعد از صدام حسین و عراق ، نوبت به نوکری برای عربستان رسیده است ؟

نکته دیگر و مهم تر این است که چرا این «سنابرق زاهدی» که در سمت مسئول کمیسیون قضائی شورای کذائی رجوی است ، آن سالهائی که بیگناهان را در زندان های انفرادی در اشرف شکنجه می کردند و سربه نیست می کردند، به دادخواهی برنمی خاست  ؟ چرا آن روزها ، مدافع حقوق بشر نبود ؟

فرقه شما ، خود ناقض حقوق اولیه هزاران انسان بوده و اکنون نیز در زندان «اشرف ۳»، باز غل و زنجیر های تشکیلاتی را از دست و پای اسیران و فرزندان این آب و خاک باز نکرده است ، اگر موردی را فکر می کنید که ۳۰ سال قبل به وقوع پیوسته و درست و غلط بودنش ، بر عهده ما نیست. شما بیش از۳۰ سال است که هر روز در مناسبات فرقه ای خودتان اعضاء را زندانی و شکنجه کرده و دهها نفر را کشتید و سوزاندید و هنوز که سالیان از جنایات فرقه ای شما می گذرد از سرنوشت آنان و نحوه قتل دقیق آن انسان ها ، خبری قطعی  در دست نیست .

شما که عضو و هوادار چندانی ندارید و هرروز هم به علت فرارهای متعدد کادرهایتان ، از آمارتان کم می شود ، بهتر است  در وهله ی اول پاسخ جنایت هایی را که در اشرف ها ، مرتکب شدید را بدهید . جواب بدهید که چرا امثال مرا ماهها در زندان هایتان در اشرف در انفرادی حبس کردید ؟

به چه جرمی ماهها و سالها افراد را در پادگان مخوف اشرف در زندان ها نگه داشتید ؟

به جای دادن منشورهای ۱۰ ماده ای حقوق بشر توسط عروسک فرقه ای تان ، در یک ماده ، شفاف و واضح بگوئید ادعای ما راست است یا دروغ ؟

معنی سئوالات بالا این است که نسل ما که از شما جدا شدیم و در زندان هایتان بودیم زمانی آرام خواهیم شد که محاکمه و مجازات مرتکبین آن جنایات بزرگ، که بسیاری از هیئتهای بزرگ بین‌المللی مدافع حقوق بشر آن را به‌عنوان یک جنایت ضدبشری توصیف کردند، را ببینیم و ما فقط از طریق محاکمه ی  رهبران فرقه شما و آزادی سایر اسیران فرقه آرام خواهیم شد.

یادداشت ازفرید

انتهای پیام/ انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14636

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی