• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

موج سواریِ فرقه رجوی روی تصاویر و فیلم های تاریخ گذشته /فرقه رجوی با انتشار پیام و فراخوان فقط می خواهد جلوی خروج افراد از فرقه خود را بگیرد

  • کد خبر : 14577
  • 06 می 2018 - 10:56

بعد از ناکامی های مریم رجوی در فریب دادن افراد گرفتار و همچنین ناکامیهای وی در رابطه با سوء استفاده از نا آرامی های ماه های گذشته در شهرهای ایران، مریم رجوی که دید از تهاجم موشکی آمریکا به خاک سوریه هم آبی برایش گرم نشده و هیچ راهی برایش باقی نمانده که مجددا افراد را با ترفندی دیگر فریب بدهد، این بار روی موج اعتراضات مردمی که در گذشته در چند شهر ایران که جنبه صنفی و اقتصادی داشت سوار شده و پیام می دهد که ای معترضان، ایران به پایان کارش رسیده است و شمایید که ایران را سرنگون خواهید کرد و شما هم همه به خیابانها بریزید و آشوب بکنید و قیمت پیروزی را بدهید و هزار کانون شورشی تشکیل بدهید. پیامی که هیچکس جدی نگرفته و نمی گیرد و در گذشته هم کسی جدی نگرفته است.

اما موضوع این یادداشت این است که چرا مریم رجوی در این شرایط این پیام را می دهد. اخیرا از طرف تعدادی از افراد در تشکیلات سوالهایی برای مریم رجوی سرجمع کرده و فرستاده اند که سوالات در مجموع این بوده که ما در آلبانی چه تاثیری در ادامه مبارزه و سرنگونی داریم و از این تظاهرات اعتراضی و نا آرامی ها هم زیاد دیدیم. خط کار ما در آلبانی چیست و ما این وسط چکاره ایم؟

مریم رجوی هم با چنین پیامهایی به مردم ایران و معترضین، دهان تمام افراد سوال کننده را می بندد و چنین می گوید که اگر ما نباشیم این اعتراضها که باعث تشکیل هزار کانون شورشی می شود صورت نمی گیرد و این ما هستیم که تعادل ایران را در داخل و در خاورمیانه به هم زده ایم و به نقش خودتان کم بها ندهید. آیا مریم رجوی واقعا فکر می کند که معترضین که در ایران اعتراض می کنند هواداران سرسخت او هستند؟ البته خودش خوب می داند که چنین نیست.

نکته دوم این پیامها این است که با زبان بی زبانی به افراد گرفتار می گوید صبر بکنید و کسی این تشکیلات را ترک نکند و بالاخره مردم ایران را سرنگون کرده و حاکمیت را دودستی تقدیم ما می کنند.

هر چند تعدادی از دوستانمان که با ما در ارتباط هستند به روشنی می گویند که هیچکس نه به سرنگونی اعتقادی دارد و نه به ماندگار بودن این تشکیلات، و همه دنبال جدایی و آزادی از این شرایطی هستند که رجوی روز به روز بر آنها سخت تر می کند.

باید به رجوی گفت که آن زمان گذشت که در کنار مرز بودید و نفرات هم کور سویی امید به سرنگونی در ذهنشان بود. ولی اینجا در آلبانی همه افراد دارن به چشم خودشان می بینند که دیگر شرایط فرق کرده و ماندن در تشکیلات و بحث سرنگون کردن با کمک مردم آب در هاون کوبیدن است.

در حال حاضر هیچکس فریب هزار کانون شورشی و فراخوان برای آشوب در شهرها که راه به سرنگونی می برد را نمی خورد و این پیام ها را به مسخره می گیرند.

پیشنهاد ما جدا شده ها به مریم رجوی این است که بیش از این تلاش نکند دوستانمان را با حرفها و پیامهایش فریب بدهد و در عوض آنها را آزاد بگذار تا انتخاب فردی خود را بکنند تا ببینیم در عرض چند روز کسی باقی خواهد ماند یا نه.

به مریم رجوی پیشنهاد می کنیم که دست از سر افراد گرفتار در تشکیلات بردار و بدان که با این پیامها به مردم در داخل کشور هیچ مسئله ای از تشکیلات تو حل نخواهد کرد.

یادداشت از محمد هاشمی 

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14577

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی