• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

فراق منتشر می کند: گزارش نهادهای امنیتی آلبانی از وضعیت فرقه رجوی در آلبانی / ۲هزار و ۷۴۵ نفر از اعضای فرقه رجوی در آلبانی زندگی می کنند

  • کد خبر : 14319
  • 21 آوریل 2018 - 11:46

 آنچه در زیر می خوانید گزارش نهاد های امنیتی و پلیس آلبانی است که در روز ۲۳ مارس ۲۰۱۸ در فاکس وب انگلیسی منتشر شده است.

این گزارش تعداد مشخصی از اعضای فرقه رجوی در آلبانی را نشان می دهد که شامل مشکلات آنها با یکدیگر، درگیری ها و قتل یکدیگر در گذشته و به طور کل تاریخ این فرقه تروریستی  می باشد.

سارا زهیری، یک فعال رسانه ای با ارائه گزارشی به نقل از فاکس وب آلبانی در این باره نوشته است: این گزارش حملات خشونت آمیز و تهدید به قتل هایی را نشان می دهد که توسط فرق رجوی علیه کسانی که تصمیم به ترک این گروه گرفته و قصد خروج از آلبانی را دارند به بهانه ی اینکه این افراد قصد تخریب فرقه را دارند انجام می هند و آنان را متهم می کنند که عاملان جمهوری اسلامی علیه این فرقه هستند. پلیس آلبانی این تهدیدات فرقه را جدی گرفته و این افراد که مورد تهدید مریم رجوی هستند را حمایت و تحت مراقبت دارد.

فرقه تروریستی رجوی از سال ۲۰۱۳ در آلبانی حضور دارد و از آنجا که به طور مداوم در حال تحریک اقدامات خشونت آمیز و حملات تروریستی علیه ایران است در نقض دائم قوانین کشور آلبانی است.

قانون مجازات آلبانی، احکام زندان را برای ترویج جنگ و تروریسم اعمال می کند. از آنجایی که فرقه تروریستی رجوی توسط سرویس اطلاعاتی ایالات متحده به آلبانی منتقل شده و به عنوان یک سازمان منحرف کننده و تروریستی علیه ایران مورد استفاده قرار گرفته است و توسط سناتورهای آمریکایی مانند جان بولتون و جان مک کین محافظت شده است، مجاهدین خلق قوانین آلبانی را نادیده گرفته اند که برخی مقامات آلبانی نیز از آنان حمایت می کنند.

در زیر این گزارش گزارشی از فاکس وب نشان دهنده وضعیت فرقه رجوی است که تا به امروز ۲۷۴۵ تبعه ایرانی در نقاط مختلف آلبانی زندگی می کنند.

-این ساکنان اعضای فرقه رجوی هستند که غالبا به عنوان مخالفان ایرانی شناخته می شوند.

-وارد شده ها به کشور ما (آلبانی) که از فرقه رجوی هستند می تواند پیامدهایی برای امنیت داخلی ما ایجاد کند چرا که همانگونه که این افراد عمیقا ترسیم شده اند بخشی از ساختارهای نظامی بوده اند که در جنگ با ارتش و اعمال تروریستی بسیاری شرکت کرده اند.

-بر اساس اطلاعاتی که تا کنون جمع آوری شده معلوم می شود یک ایرانی به نام (حسن بیدی)، که عضوی شده از فرقه رجوی می باشد و ساکن در تیرانا است در ایستگاه شماره یک پلیس ترانا شکایتی تنطیم کرده است مبنی بر دریافت تهدیدات به قتل وی توسط فرقه ؛ سه تبعه دیگر ایرانی به نامهای (بهمن عظیمی، سعداله سیفی، منوچهر عبدی) که از اعضا جدا شده این فرقه هستند نیز شکایت کرده اند که زندگی برخی اعضا جدا شده این فرقه توسط اعضا کنونی فرقه تهدید شده است.

-در تاریخ ۱۲٫۰۲٫۲۰۱۸ طی یک مصاحبه تلویزیونی از سه تبعه ایرانی جدا شده این فرقه مشخص شد تهدیدات علیه این افراد بسیار جدی است. آنها از ایدئولوژی حاکم در این فرقه تروریستی پرده برداشته و اطلاعات عملیاتی این فرقه را در عراق فاش کردند. طبق این اطلاعات فاش شد که فرقه تروریستی رجوی در زمان حیات خود در عراق اعضاء جدا شده این فرقه را به بهانه ی قصد افشای اطلاعات درونی این فرقه به قتل رسانده اند.

-۲۷۴۵ نفر از اعضاء این فرقه در کشور ما زندگی می کنند.

– ۱۱ عضو فرقه رجوی مرده اند.

-۸۰ عضو توسط برگه های قانونی کشور را ترک کرده اند.

-۱۲۴ نفر از این فرقه جدا شده اند.

-۶۵ نفر به صورت غیر قانونی خارج شده اند.

تعداد افرادی که به عنوان عضو فعال در آلبانی زندگی می کنند ۲۶۲۱ نفر است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14319