• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پشت پرده ملاقات مریم رجوی با بن سلمان در فرانسه چیست؟

  • کد خبر : 14240
  • 18 آوریل 2018 - 11:37

اگر به تبلیغات فرقه رجوی در داخل ایران توجه کرده باشید در بیرون شهر یا در حاشیه ها و بیابان ها و جایی که سکونتی نباشد از آن محلات فیلم تهیه کرده و سپس در سیمای دروغین به نام عملیات کانون های شورشی مطرح می کند.

تلویزیون ایران خبری را انعکاس داد که گویا مریم قجر با بن سلمان در کاخ بن سلمان واقع در پاریس ملاقات کرد اما این خبر هنوز از سوی فرقه تایید نشده است .
گرچه تبلیغات فرقه در این باره سکوت اختیار کرده اما سکوت فرقه معنایی داردو  نشان می دهد این ملاقات برای مریم قجر هیچ دستاوردی نداشته است .فرقه با وجود تمام تبلیغات و دست و پا زدن هایش نتوانسته کوچکترین تاثیری در جریانات داخلی ایران داشته باشد زیرا این فرقه در درون جامعه ایران ابداٌ جایگاهی ندارد. اگر به تبلیغات فرقه رجوی در داخل ایران توجه کرده باشید در بیرون شهر یا در حاشیه ها و بیابان ها و جایی که سکونتی نباشد از آن محلات فیلم تهیه کرده و سپس در سیمای دروغین به نام عملیات کانون های شورشی مطرح می کند ، واقعیت این است آن تعداد انگشت شماری که برای فرقه کار می کنند اشخاصی هستند که از سوی فرقه فریب خورده اند افرادی با تفکرات خام که هیچ شناختی از گذشته فرقه ندارند فرقه هم مابه ازاء کاری که برای آنها انجام می دهند پول می دهد و در واقع آنها را می خرد .
اگر صحنه های تبلیغاتی فرقه را از سیمای دروغین تماشا کنید در می یابید در بیابانهای خالی از سکنه دنبال چه چیزی هستند و برای چه کسانی پا چفت می کنند صحنه ها گویاست برای پرندگان و حیوانات تبلیغ می کنند از انسانها عبور کردند حالا به حیوانات رسیدند شاهکارهای فرقه را باید در بین چارپایان جستجو کرد .
بن سلمان هم به دلیل همین فاکتور از مریم قجر قدر دانی کرده و سپس از او می خواهد در رابطه با ملاقاتش سکوت کند یعنی انعکاس ندهد حتی به اندازه ارزنی هم برایش ارزش قائل نیست .
سیاست فرقه از دیر باز این بود دیدارهای تشریفاتی اش را در زمان حال آنتنی نکند نمونه هایش مثل ملاقات با ملک حسین و ملاقات با صدام حسین و حتی زیارت مرحوم رجوی در مکه مکرمه را بعد از سالیان بیرونی کردند لازم به اشاره است اینگونه مسائل را از دید تشکیلات هم مخفی نگه می داشتند تا کسی از رمز و راز آن مطلع نشود .
بعد از سقوط صدام خط فرقه در اشرف این بود که خودش را به مردم عراق معرفی کند تا راهی را به روی خودش باز کند زیرا در بن بست خطی و استراتژیکی چاره ای جزء تعویض ریل نداشت . به همین دلیل ستادی به نام اجتماعی دائر کرد و کارش این بود که مردم عراق را از شهرهای مختلف به اشرف بیاورد و روی آنها کار کند در واقع جهت دهی فکری مردم عراق توی ملاقات های که در اشرف با آنها داشتیم این بود به این مردم بفهماند دشمن مردم عراق امریکا نیست بلکه بنیادگرائی که نام مستعار ایران بود است خیلی روشن می گفتند دشمن شما نظام ایران است همه مشکلات عراق را به ایران نسبت می دادند مردم عادی که به اشرف می آمدند با همین خط کار توجیه می شدند و آنها را در همین زمینه تغذیه سیاسی می نمودند .
جالب این است یک نمایشگاهی را در کنار سالن اجتماعات درست کرده بودند در این نمایشگاه ملاقات های گذشته مسعود و مریم قجر را که با شخصیت ها داشتند را نشان می دادند مثلاٌ ملاقات با ملک حسین که کارنامه سپتامبر سیاه را داشته و ملاقات با دیگر شخصیت ها را ، که عمداٌ گرایشات صهیونیستی و آمریکائی داشتند را به عنوان افتخارات فرقه به مردم معرفی می کردند ماها که اعضای ستاد اجتماعی بودیم عراقی ها را به این نمایشگاه همراهی می کردیم گاها متناقض می شدیم که چرا باید چهره های بدنام تاریخ را به عنوان افتخارات تلقی کنیم در حالی که ماهیت رجوی همین بود .
احتمالآٌ سیاق ثابت باز هم فرقه می خواهد خبر ملاقات با بن سلمان را توی آب نمک خوابانده و در سر فصلی دیگر بهره برداری تبلیغاتی کند بر اساس همان ضرب المثل معروف از کوزه همان برون تراود که در اوست .

یادداشت از گلی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14240

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی