• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

چاپلوسی های «هادی مظفری» از قلم به دستان مزدور رجوی / ۴۰ سال است که شما در خزان فرقه ای گیر کرده اید

  • کد خبر : 14191
  • 17 آوریل 2018 - 8:46

اخیرا هادی مظفری از فراشان مزدور رجوی ، در چند سطرنوشته بی سر و ته ، آسمان را به زمین دوخته که فصل بهار و تغییر فرا رسیده است.
آقا هادی جان ! شما کی ایستاده بودید که الان می خواهید به پا خیزید ؟ تا ما به یاد داریم شما و رهبرتان همواره در پشت پرده ها و سوراخ موش ها در تاریکی و خواب زمستانی در مفت خوری به سر برده اید .

آقای شما که مسعود رجوی باشد سالهاست تبدیل به جغدی شده است که تنها آواز نابودی و ویرانی در خرابه ها سر می دهد .
بهار در غیاب بلبان ، که بهار نیست . راستی زمستان «رهبرعقیدتی » شما کی بهار می شود ؟ نکند سرمای زمستان ، در مرداب رجوی ، جهادگران بی سر شما را در نبود « او» زیادی در برف و بوران حوادث زمستانی ، سرگردان کرده است ؟ ۴۰ سال است که شما در خزان فرقه ای گیر کرده اید و زن آتش بیار معرکه اش نیز موفق نشد شما را به بهار برساند. غمزه های شتری او برای خارجی ها هم ، ره به جائی نبرد .
همیشه تا تقی به توقی خورده ، گلادیاتور بازنشسته شما با چند ملعبه از حرمسرایش در ردیف اول هواپیما راه جزایر ناکجاآباد را پیش گرفته است .
آنقدر هم  او را باد کردید و بالا بردید که از فرط عظمتش نمی توان بدون واسطه به او رسید و این لیاقت تنها به مریم اعطاء شده بود. این چه اوج و عظمتی است که از دسترس عفریته اش نیز خارج شده است و او را مجبور کرده یاران شیطان را با صوت و پیام و یاد او سرگرم کند .
در ادامه و تکمیل ویرانگری های خزان ، سرما و انجماد و تاریکی سراسر دم ودستگاه فرقه ای شما را فراگرفته است .
تا کی با وعده های شکوفائی و رسیدن به کمال ، شما را با بازیهای کودکانه و گاها ابلهانه سر می دوانند ؟
تا کی شما را با مشتی کلمات هچل هلف ، درگیر فاکت های درونی تان می کنند ؟
کسانی که به شرکت در جهاد رجوی ، اصرار دارند ، باید پاسخ بدهند که جهاد رجوی ، در نبود او ، بعد از فرار او دیگر چه حکمی دارد ؟ علما و عالمان رجوی باید به این ابهامات پاسخ دهند که تکلیف جهاد با فرار جهاد دهنده چه معنایی دارد؟
تجربه به ما آموخته است که مرهم و تسکین دردهای خزان و زمستان، همیشه از پسِ این دو می آید و با دستان نوازشگر خویش چنان معجزه ای رقم می زند که به اشارتی اندوه باغ التیام می یابد و زمستان سیاه نیز چاره ای جز بستن بار و بندیل خویش نخواهد داشت. اما شما همیشه در زمستان و خزان به سر خواهید برد.  شما درگیر توطئه ای بی فرجام شدید که سرانجامی جز انحطاط و عقب گرد به قرون وسطی ندارید . قوانین فرقه ای هم جز این نمی گوید . فرقه ها همیشه در زمستان و خزان به سر می برند و هیچ وقت بهاری را تجربه نخواهند کرد .
اکنون خودتان هم سر در گم هستید، معلوم نیست که باید به نتیجه این توطئه خندید ؟ یا بر این همه انحطاط گریست؟

یادداشت از فرید

انتهای پیام/ انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14191