• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

به دلیل ناتوانی از اداره درون فرقه و جلوگیری از جدایی: مریم رجوی فقط به افراد مورد اعتماد خود اجازه تردد می دهد

  • کد خبر : 14094
  • 11 آوریل 2018 - 10:10

همچنان که در جریان هستید مدتهاست که مریم رجوی اجازه تردد آزاد افراد به خارج از مقر محصور فرقه رجوی در آلبانی را نمیدهد. این موضوع عکس العمل های شدید افراد را به دنبال داشته و باعث به هم ریختگی و کلافگی مسئولین شده است. در این مقاله هدفم پرداختن به این عکس العمل ها نیست ولی نکته ای وجود دارد که می خواهم به آن اشاره کنم.

بنا به خبرهایی که از داخل مناسبات توسط دوستانم به دستم می رسد، از آنجایی که مریم رجوی به شدت از ریزش نیرو و فرار اعضا از مقر جدید وحشت دارد، دست به انتخاب دقیق افراد برای کارهای بیرونی زده و افراد مطمئن خودش را برای کارهای بیرونی قرار داده است و تمامی کسانی که کوچکترین شک فرار به آنها می رود را از چنین مسئولیت هایی برداشته است.

افرادی که بیشترین اعتماد به آنها وجود دارد را جایگزین افراد دیگر برای کارهای بیرونی کرده اند که همین امر به دلیل ناتوانی افراد جدید بهم ریختگی هایی را در کارها بوجود آورده است. فقط تردد افراد رده بالای تشکیلات به خارج از مقر مورد تأیید است و افراد رده پائین تر حق خارج شدن به هر دلیلی را ندارند.

نکته جالب تر این است که مریم رجوی بحث تهدیدات امنیتی را می کند ولی از طرفی پری بخشایی و زنانی در این سطح را به راحتی به بازار می فرستد. ما از این دست و پا زدنهای مریم رجوی و تناقضات کارهای وی می فهمیم که هیچ راه پس و پیشی برایش باقی نمانده است و همین ترفند تهدیدات امنیتی هم دارد به ضد خودش تبدیل می شود و باعث به هم ریختگی درونی شده است.

روزی خواهد رسید که همین افراد گرفتار و محدودیتها و دروغهایی که تا الان برای به بند کشیدن آنان بکار می برد روی سرش خراب خواهد شود و آن روز نزدیک است و علائم آن با فرار اخیر ۴ نفر در هفته ای که گذشت مشهود است.

محمد هاشمی

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14094