• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

به منظور کنترل شدید اعضا: فرقه ارتجاعی رجوی دور تا دور مقرهای خود در آلبانی را دوربین کار گذاشت / اسم مقر جدید را قرارگاه سرنگونی گذاشته اند که همه به آنها می خندند

  • کد خبر : 14084
  • 11 آوریل 2018 - 9:37

خبرهای رسیده از داخل مقر اصلی فرقه رجوی در آلبانی حاکی است که دورتا دور مقرهای خود را چند متر به چند متر دوربین کار گذاشته اند تا اینکه بتوانند تمام نفرات را کنترل کنندکه نفرات کجا می روند و چه کار می کنند و تمام نفرات را زیر نظردارند که چه کسی با چه کسی راه می رود و با چه کسی حرف می زند.

این دوربینها را برای این کار گذاشته اند تا اعضای فرقه را مدام زیر نظر داشته باشند. حالا حساب آن را بکنید که چقدر وضع داخلی آنها خراب است. حاضر هستند برای نفراتی که می خواهند از آنها جدا بشوند همه گونه امکانات را فراهم کنند تا هر طوری که هست نفرات را نگه دارند تا اینکه از آنها جدا نشوند و هر چه بخواهند برایشان تهیه می کنند که بیرون نیایند و هر هفته از نفرات به بهانه ای تعهد می گیرند و افراد را به این شکل سرگرم می کنند. کسی نیست که در داخل تشکیلات از دست اینها ناله نکند. اینقدر اوضاع داخلی آنها خراب است.

هر روز ادعای سرنگونی دارند و برای سرنگونی به نفرات زمان مشخص هم می دهند. دروغ و وعده الکی که مالیات ندارد. به هر ترفندی برای عقب انداختن جدا شدن افراد متوسل می شوند.

آن موقع که درعراق بودند و سلاح داشتند نتوانستند کاری بکنند و الان با چند هزارکیلو متر فاصله و بدون سلاح می خواهند سرنگون کنند. اسم مقر جدید را قرارگاه سرنگونی گذاشته اند که همه به آنها می خندند. لابد می خواهند با کامپیوتر و اینترنت سرنگون کنند.

در مقری که هستند یک اتاق کنترل شبکه داخلی گذاشته اند که تمامی کامپیوترهای نفرات را فرد به فرد کنترل کنند که به سایتهای دیگری نروند و اگر خارج از کادر وارد شوند بلافاصله به فرد اخطار می دهند.

اینهایی که اینقدر ترس از نگاه کردن افراد به اخبار سایتهای دیگر دارند و نفرات حتی اجازه گوش دادن به یک ترانه را ندارند و میگ ویند برای ما مرز سرخ است، این چه حقوق بشری است؟ رجوی چه وعده آزادی می دهد.

اینها اینقدر کثیف هستند و ارتجاعی هستند و حالا دم از اسلام و حقوق بشر و آزادی هم می زنند.

نبی احمدی
رها شده از فرقه رجوی در تیرانا 

 انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14084

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»