• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

پیام سرگرم کننده مریم رجوی برای اعضای گرفتار در فرقه / تیری در تاریکی که به خود رجوی برمی گردد

  • کد خبر : 14066
  • 10 آوریل 2018 - 9:44

مریم رجوی در پیامی که اخیرا برای مسئولین بالا فرستاده، متذکر شده که بعد از معرفی جان بولتن و ضرب الاجل ترامپ در ماه آینده سرنوشت فرقه رجوی برای سرنگونی ایران رقم خواهد خورد.البته این پیامها و تذکرات فقط مصرف داخلی دارد و در دنیای بیرون این خبرها خریداری ندارد و چنین موضوعاتی حتی در هیچ یک از رسانه های این گروه هم انتشار داده نمی شود.
رجوی در این شرایط و تشکیلات زهوار در رفته و به هم ریختگی و تشنج در تشکیلات به چنین موضوعاتی برای فرو نشاندن خشم افراد گرفتار نسبت به رفتار مریم رجوی در برابر افراد متوسل می شود. البته پر واضح است که حتی افراد داخل فرقه هم فریب این حرفهای رجوی را نمی خورند و با توجه به ارتباط هایی که با افراد گرفتار داریم چنین پیامهایی از طرف مریم رجوی را تیری در تاریکی می دانند که این تیر به خود رجوی برمی گردد.

بیچاره مریم رجوی دیگر نمی داند با چه ترفندی باز هم نیروها را چند صباحی نگه دارد و هر روز از شاخه ای به شاخه دیگر میپرد و زمانبندی سرنگونی می دهد که جدید ترین آن آخر اردیبهشت ماه می باشد. آخر اردیبهشت هم خواهد آمد و خواهیم دید که این ترفندها فقط برای دلخوش دادن است و واقعیت ندارد.

واقعیت امر از این قرار است که رجوی در آلبانی نه راه پس دارد و نه راه پیش. یادمان هست که در انتقال افراد از عراق به آلبانی رجوی می گفت با ورود به آلبانی گره سرنگونی باز خواهد شد، ولی چیزی که عیان است این است که نیروهایش یکی پس از دیگری در حال جدا شدن هستند و خبری از احیای تشکیلات برای سرنگونی نیست. کسی که با حصارکشی و زندان سازی و در دور دستها  نفرات را نگه می دارد و اجازه تردد نمی دهد پر واضح است که این پیامها و حرفها فقط برای ادامه و شدت دادن به محدودیتهای افراد میباشد.

نوشته محمد هاشمی 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14066