• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مهدی محمدی زاده پدر یکی از اسیران فرقه رجوی: دردی که سران این فرقه تروریستی به دوش ما انداختند و باعث جدایی دخترمان شدند غیر قابل تحمل است

  • کد خبر : 14041
  • 08 آوریل 2018 - 10:05

خانواده یکی از معدود کانونهایی می باشد که تمام مردم جهان به داشتن آن افتخار می کنند و آن را باعث سربلندی و پیشرفت شخص می دانند و از این رو تمام مذاهب و ادیان به داشتن خانواده و تشکیل آن به پیروان خود سفارش می کنند که این دقیقا در فرقه ضد انسانی رجوی رویه معکوس را دنبال می کند و کلمه خانواده در نزد سران فرقه رجوی برابر با نابودی میباشد و به همین خاطر با فشارهای روانی بسیار بالا به ظاهر توانسته اند عناصر خود را از خانواده هایشان دور سازند که مغایر با تمام قوانین بین المللی میباشد .


مهدی محمدی زاده یکی از خانواده هایی می باشد که دخترش فرشته متاسفانه گرفتار توهمات سران فرقه رجوی قرار گرفته و این اسارت بیش از چند سال بطول انجامید طوری که پدر در راستای دیدار دخترش به بسیاری از نهادهای بین المللی مراجعه و یا نامه نگاری نمود و از آنها درخواست عاجزانه نمود تا حداقل یکساعت بتواند با فرشته ملاقاتی داشته باشد که متاسفانه این خواسته بجا و انسانی وی هیچ گاه توسط سران فرقه رجوی جامه عمل نپوشید و دلیل آن نیز ترس این انسان نماها از دیدار اعضاء خودشان با والدینشان بود که شاید یخ ذهن او آب شده و بسوی آزادی که حق اوست برود و بخواهد از این گروه تروریستی جدا شود .
حاج مهدی می گوید که مادر فرشته خیلی دلش برای دخترش تنگ شده و چه شبهایی که برای او لالایی نمی گوید و تا صبح بیداری نمی کشد و الان که وی شدیدا مریض احوال بوده و نیاز به مراقبت دارد متاسفانه دخترمان پیشش نیست تا بتواند از او و من در این آخر عمری دلجویی نموده و مراقبت کند .
وی می گوید که برخی اوقات مادر فرشته آنقدر برای او دلش تنگ می شود و گریه می کند که من و پسرهام هم با او اشک می ریزیم ولی چاره ای نداریم و باید این خیانت سران فرقه رجوی رو تحمل کنیم ، دردی که سران این فرقه تروریستی به دوش ما انداختند و باعث جدایی دخترمان شدند غیر قابل تحمل است و می ترسم مادر فرشته در دوری از او دق کند و نتواند تحمل کند .
محمدی زاده در حالی این جملات را به زبان می آورد که سرش را به علامت تاسف تکان می دهد و می گوید سران فرقه رجوی با اسارت دخترم و امثال او به دنبال چه هدفی هستند ؟ آیا هیچ قانونی در دنیا وجود ندارد که بتواند جلوی این عمل غیر انسانی سران فرقه رجوی را بگیرد ؟
او می گوید که در بدترین زندانهای دنیا نیز موقعیتی وجود دارد که فرد بتواند با خانواده اش ملاقاتی داشته باشد و این چه زندانی است که فرقه رجوی تشکیل داده و هیچکس نمی تواند با دنیای بیرون و خانواده اش ارتباطی داشته باشد ؟ مگر سران فرقه رجوی ادعا نمی کنند با دنیای بیرون ارتباط دارند و آزاد هستند، پس چرا اجازه نمی دهند خانواده ها فرزندانشان را ملاقات نمایند و با آنها آزادانه دیدار داشته باشند ؟
آقای محمدی زاده در پایان این ملاقات که برای عید دیدنی از وی انجام شده بود، تشکر نموده و گفت دوست دارم تنها خواسته ام را که دیدن دخترم قبل از مرگم می باشد را به تمام دنیا برسانید تا شاید کسی پیدا شود که دلش به حال یک پدر و مادر چشم انتظار بسوزد و این خواسته انسانی ما را اجابت کند .
به سادگی می بینیم که سران فرقه رجوی چگونه با کانون واقعی یک خانواده چه خیانت فجیعی انجام داده و چگونه فرزندان خانواده ها را از آنها دور نموده و ذهن آنها را مورد اغفال خود قرار داده است .
بعد از خواندن درد یک خانواده قضاوت را به شما انسان آزاده واگذار می کنیم .

انتهای پیام/ انجمن نجات مرکز گلستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14041