• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

چرا مریم رجوی، فیروزه بنی صدر را مجبور به طلاق کرد؟ / فیروزه بنی صدر: روابط نامشروع مسعود با رئیس دفترش و تعدادی از دختران دیگر مرا وادار به گرفتن تصمیم طلاق کرد

  • کد خبر : 13912
  • 28 مارس 2018 - 11:13

اخیرا در یکی از سایت های فرقه رجوی به مطلبی در مورد زندگی نامه مریم قجر عضدانلو برخوردم.
که در مورد وضعیت تاهل نوشته بود:وضعیت تاهل : متاهل – مسعود رجوی در سال ۱۳۶۴٫
راستی اگر این زن مطلقه از مهدی ابریشمچی ، در سال ۱۳۶۴ مسعود را برای همسری برگزیده است ! چه رازی پشت طلاق از مهدی وجود دارد؟ دختر مشترکشان با مهدی ابریشمچی – اشرف – چه می شود ؟ چه بلایی سر مصطفی – فرزند مسعود از زن اولش – می آید ؟
چرا مریم ، فیروزه بنی صدر را مجبور به طلاق از مسعود کرد؟
فیروزه بنی صدر درمصاحبه ای علت طلاق را چنین عنوان کرده است که روابط نامشروع مسعود با رئیس دفترش مریم و تعدادی از دختران دیگر مرا وادار به گرفتن تصمیم طلاق کرد.
اکنون پس از ۳۲ سال از این طلاق اگر به واکاوی این پدیده شوم بپردازیم ، آن زمان برای مریم قجر چه توجیهی برای ازدواج با کانون قدرت فرقه رجوی وجود داشت ؟ آیا پیام این طلاق و ازدواج زود هنگام ( به لحاظ شرعی ) این نبود که همه زنان باید به عقد رهبر عقیدتی در بیایند ؟
مگر چه شده است که همه زنان باید به عقد رهبر عقیدتی در بیایند ؟
آیا این نقض فاحش حقوق زنان نیست ؟
آیا این بدعت گذاری مسعود رجوی ، استثمار زنان در بالاترین درجه نیست ؟
چرا سران فرقه رجوی ، هرگز به قدر کافی به این مسئله نمی پردازند و آنرا به عنوان یک راز فرقه رجویی حفاظت می کنند ؟ مگر همه زنان شورای رهبری ( ۱۰۰۰ زن شورای رهبری ) باید تک تک به عقد مسعود رجوی در می آمدند ؟ آیا اسم این امر ، راه انداختن حرمسرا نیست ؟ چه توجیهی پشت پرده بردن تک تک زنان به حرم جنسی مسعود رجوی نهفته است ؟
چرا هیچ وقت فرقه رجوی به دفاع از این امر برنخاسته است ؟
مریم قجر امروز پس از چندین دهه ، هوسرانی و عشق بازی با مردان ، باز هم عطش قدرت وثروت دارد . با راه اندازی زندان مانز هم ، قصد ادامه این شوم راه را دارد. در فرقه رجویی که زنان حق کوچکترین آرایشی را نداشتند ، مریم بارها به همراه محافظ قدیمی اش علیرضا بابا خانی برای عمل های زیبائی و جراحی های متعدد پلاستیک به سوئیس سفر کرده است.
آیا اگر اسرار درونی اورسورواز افشاء شود ، کسی حاضر به ادامه راه با مریم قجر خواهد بود ؟
بی شک سوار شدن مریم قجر روی موجی از ناآگاهی اعضاست که او را تا به امروز سرپا نگه داشته است .
اگر اعضای حتی معتقد فرقه رجوی که تعدادشان بسیار اندک هم هست ، لحظه ای فقط با دیده شک به جریانات سالهای گذشته در فرقه رجوی نگاه کنند بی شک ، یک ثانیه هم در فرقه جهنمی رجوی نخواهند ماند .
فرقه رجوی رهبر مرده ، دیگر صاحب ندارد، اعضاء هم پیر و فرتوت شدند.
آیا زمان تصمیم گیری و انتخاب سرنوشت ساز ، برای جدائی از فرقه استبدادی رجوی فرا نرسیده است ؟
یادداشت از فرید
انتهای پیام/ انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13912