• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پیام جالب یکی از آزاد شده های فرقه رجوی به اسیران / نسلی که بهار عمرشان به دست رجوی خزان شد / افکار پوسیده وقرون وسطایی رجوی را دور بریزید و زنجیرهای برده ساز او را ازهم بگسلید

  • کد خبر : 13881
  • 26 مارس 2018 - 10:34

در سال نو و بهار طبیعت به عنوان یک دوست که بیش از ۱۵ بهار از بهترین سالهای عمر و جوانی اش را درکنارشما درحصارهای ذهنی وفیزیکی فرقه و در راستای اهداف قدرت طلبانه رجوی بیهوده گذرانده است فرصت را غنیمت می شمارم تا چند کلمه ای از واقعیت های دنیای خارج از فرقه که سالیان ازآن قطع می باشید را به اطلاع شما برسانم.
باید به خوبی به یاد داشته باشید که رجوی و دیگر گماشتگان وی با جعل واقعیت ها و سیاه نمایی و ایجاد فضای شک و تردید و ترس و وحشت چگونه به ما القا می کرد که درصورت جدایی از فرقه مخرب کنترل ذهنش هیچ رستگاری وآسایش وخوشبختی برای ما متصور نیست. او تمامی قانونمندی های هستی واراده حاکم برجهان را درمحدوده کوچک اسارتگاه اشرف برایمان معنا و تفسیرمی کرد و ما تصورمی کردیم که جهان خارج از آنچه رجوی درذهن ما کرده وجود ندارد بعد از اینکه من هم همانند صدها عضو دیگر توانستم حصارهای ذهنی خود را شکسته و از اسارت رهایی پیدا کنیم برای اولین بار واقعیت های جهان خارج از فرقه را به چشم دیده وبا پوست وگوشت لمس کردیم.
درفضای آزاد جامعه بیرون بود که خفقان حاکم برمناسبات فرقه را توانستیم حس کنیم. درکنار خانواده وآغوش گرم خانواده سردی و بی روح بودن فضای حاکم برتشکیلات را فهمیدیم و به توانمندی های خود باورآوردیم وشک وتردید وناتوانی را که ارمغان ایدئولوژی رجوی بود را دور ریختیم. نه معتاد وکارتن خواب شدیم ونه از گرسنگی درگوشه خیابانها مردیم ونه مزدور وشکنجه گر شدیم . برعکس با افتخار و درمنتهای شرافت توان جسمی و قوای فکری خود را به عنوان بزرگ ترین سرمایه به کار گرفتیم و درمواجه با مشکلات ومعضلات اجتماعی واقتصادی سربلند بیرون آمدیم ونان حلال برسفره خانواده بردیم. اکنون ۱۲ سال از جدایی ما از کنار شما می گذرد می شنویم و می خوانیم که هنوز سرکردگان فرقه رجوی همان اراجیف را باعرض معذرت به خورد شما می دهند و کماکان سفید را سیاه و سیاه را سفید در اذهان قلمداد می کنند و در باور شما القا می کنند که کلید خوشبختی وبهروزی شما در دست ماست وما حلال تمامی مشکلات شما هستیم. ولی خیلی خوشحالم که اتفاقات و روند حوادث درآلبانی با شرایطی کاملا متفاوت به سود شما رقم می خورد. روند رو به افزایش آمار جدایی شما بهترین گواه برای اثبات این حرف من است. پس خودتان را باور داشته باشید افکار پوسیده وقرون وسطایی رجوی را دور بریزید وغل و زنجیرهای برده ساز او را ازهم بگسلید. با تکیه به توانمندی وباورهای نهفته در درونتان بهاران را رقم بزنید. زمان به سود شما درجریان است رجوی دیگر قادرنخواهد بود با آویختن به دامان جنگ طلب های بدنام امریکایی و لیسیدن نعلین شیوخ مرتجع منطقه و سیل دلار و دینارهای صدقه سری آنها راه به جایی ببرد. آلبانی عراق نیست، به رویش سبزه وطلوع بهاران آزادی تردید نکنید.
نوشته محمد عبادی
عضو رها شده از فرقه رجوی
انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13881

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی