• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

حقایق پشت پرده خیمه شب بازی تلویزیونی در فرقه رجوی

  • کد خبر : 13751
  • 15 مارس 2018 - 11:04

با افزایش تلاش ها وفعالیت های افشاگرایانه خانواده های اسیران وتجمعات اعتراضی آنها درسالیان اخیردرمقابل اسارتگاه اشرف که عملا باعث جدایی خیلی از اعضا از بند اسارت گردید، سرکرده های این فرقه‌ برای درهم شکستن مقاومت خانواده ها وهمچنین سنگ اندازی وایجاد اختلال در روند حضورخانواده ها درعراق وپادگان اشرف به ترفندها وتشبثات ضد انسانی متوسل شدند تا بزعم خود مانع تجمع گسترده اعتراضی خانواده ها گردند.
برهمین اساس اعضایی که خانواده های آنها جهت ملاقات با آنها به پادگان اشرف می آمدند را شدیدا برای انجام مصاحبه و شوهای مسخره تلویزیونی تحت فشار قرار می دادند تا بدین ترتیب با ایجاد یاس و نا امیدی در میان خانواده ها چنین دراذهان آنها القاء نمایند که اعضا درموضع مقابل خانواده بوده وخواهان ملاقات با آنها نمی باشند.
یکی از اعضای جدا شده درآلبانی که خود سوژه سرکرده های رجوی بوده دراین رابطه چنین می گوید:
سرکرده های فرقه که عمدتا مسئولین امنیتی بودند از همان لحظه ای که از طریق بلندگوهای درب اصلی قرارگاه متوجه حضور خانواده ام شده بودند من را که مشغول کارجمعی درخیابان های اطراف مقربودم صدا زدند. لحظه ای بعد فرشته یگانه از مسئولین ارشد به همراه جواد خراسان برای من جلسه ای تشکیل دادند وضمن بدگویی درمورد خانواده ام واینکه آنها برای انجام کارهای جاسوسی وانتقال اعضا به زندانهای ایران دراستخدام حکومت ایران در آمده اند از من خواستند که دریک مصاحبه تلویزیونی برضد خانواده ام شرکت کرده وبه اصطلاح افشاگری نمایم. من هم به ناچاربرای اینکه از زیرفشارهای طاقت فرسای انتقادات آنها خلاص شوم پذیرفتم و خودم را اینگونه قانع کردم که با انجام این مصاحبه خانواده ام ازمن آزرده خاطرشده و دیگر به عراق نخواهند آمد و بدین ترتیب از فشارهای روحی و روانی خلاص می شوم. درجریان مصاحبه جواد خراسان نقش کارگردان وصحنه گردان اصلی را داشت وعناصر دیگری همچون مسعود فرشچی ، مرتضی رفیعی و بهروز که از مسئولین با سابقه ستاد تبلیغات وگویندگان ثابت تلویزیون رجوی بودند او را درانجام این خیمه شب بازی یاری می دادند.
قبل ازانجام فیلم برداری مصاحبه، می بایست چندین بارمتن مصاحبه را می خواندیم وبصورت آزمایشی صحنه سازی می کردیم . جواد خراسان نقش کارگردان این نمایش مسخره را برعهده داشت و برای اینکه به کلی آنها را از خودت قطع کنی باید منکر هرگونه رابطه احساسی و عاطفی خانوادگی با آنها شوی. من حدود دوساعت مستمرا تحت فشارهای روحی روانی جواد خراسان ودیگر نفراتش بودم تا دقیقا آنچه آنها می خواهند را درمصاحبه بیان کنم . روز مصاحبه چندین بار مصاحبه را با این بهانه که مطلب را دقیق بیان نکردم کات ومجددا شروع کردند. تمام امید من بعد از پخش مصاحبه از تلویزیون فرقه این بود که دیگرخانواده از توهین های من ناراحت وقطع تماس کنند تا من از دست بازجویی ومصاحبه ها ونوشتن گزارش راحت شوم ولی درکمال تعجب می دیدم که انگیزه خانواده ها بعد از انجام هرشوی مسخره تلویزیونی بیشتر می شود واین خشم وکین سرکرده های فرقه را نسبت به خانواده ها بیشتر می کرد. بعد از جدایی من درآلبانی وفهم ودرک واقعیت های فرقه کینه من نسبت به این عملکرد ضد اخلاقی سران فرقه صد چندان شد وتصمیم گرفتم برای روشن شدن واقعیت ها وحقایق پشت پرده این خیمه شب بازی آنها را افشا نمایم. فرقه رجوی دریک اقدام مشمئزکننده درنظردارد که اعضا را درمقابل خانواده ها قرار دهد ولی زهی به بیشرمی وخیال باطل که با جدایی و رهایی هریک عضو حقایق بیشتری از مسائل پشت پرده این خیمه شب بازی تلویزیونی برملا میشود. پروسه تواب سازی دست پخت ارگانهای تبلیغاتی وامنیتی رجوی دیگر راه به جایی نخواهد برد .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13751

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی