• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

افشاگری: وقتی سران فرقه در خواب هم نمی دیدند که خودروهای لوکس داشته باشند!

  • کد خبر : 13720
  • 13 مارس 2018 - 9:18

این بار می خواهم از خرید خودروهای مدل بالا برایتان بگویم و ترددات مسئولین فرقه که چگونه تبعیض بیداد می کند، آن هم با شعار جامعه بی طبقه توحیدی رجوی خائن و وطن فروش.

طی این یکی دو روزی که برای کار به کمیساریا و یا ارگانهای دیگر مراجعه داشتم، در مسیرم به نفراتی بر می خوردم که از مسئولین فرقه رجوی بودند که با خودروهایی تردد می کردند که حتی در خواب شب هم نمی دیدند که چنین خودروهای لوکس و مدل بالایی داشته باشند. همان نفراتی که باور بکنید در داخل این فرقه منحط و فاسد دست به سیاه و سفید هم نمی زنند و فقط اسمشان این است که مبارز هستند که نزد مریم رجوی پادوی سعودی از مسئولین فرقه به حساب می آیند.
سعید (مهدی خدایی صفت) با خودرو استیشن به بازار آمده بود و از طرف دیگر زنان مسئول دیگری هم به چشم می خوردند که همراه او بودند که آنها هم با خودروهای لوکس دیگری بودند اما آن طرف دیگر شاهد چه صحنه ای بودم.
نزدیک مرکز شهر بودم که از خیابان که می گذشتم متوجه دو زن از اعضای رده پایین فرقه رجوی شدم که داشتند با هم صحبت می کردند و از پیاده رو عبور می کردند. از جلوی یک کافه که رد می شدند یکی از آنها غش کرد و به زمین افتاد که برای چند دقیقه درست در مقابله کافه دراز به دراز افتاده بود که مردم عادی آنها را نگاه می کردند که حتی مردهایی که از کنار آنها رد میشدند جرأت دست زدن به آن زن که از شدت ضعف غش کرده بود را نداشتند تا این که یک آقایی آمد و با کمک نفر همراه آن زن او را بلند کردند که سر پا ایستاد ولی معلوم بود هنوز بی حال است و توان ایستادن ندارد.

در نمونه دیگری شاهد بودم که مسئولین فرقه برای خرید از یک خودروی ویژه استفاده می کردند که فقط خریدهای آنها را انجام بدهد، آن هم چه خریدهای کلانی، درست مثل اشرف در عراق که یک خودروی ویژه برای خریدهای کلان مسئولین زن و مرد در نظر گرفته می شد.

حال شما ببینید چقدر در این فرقه عدالت و مساوات و فدا و صداقت وجود دارد که رجوی جنایت کار مدام شعار آن را می داد. اینها را که می گویم مشت نمونه خروار است که داریم خودمان در خیابان به چشم می بینیم. خود مریم رجوی در فرانسه چه می کند معلوم نیست.

امیدوارم و البته یقین دارم که در همین آلبانی هرچه زودتر خانواده های دردمند و همچنین مردم ایران از شر این فرقه منحوس خلاص خواهند شد و اسرای گرفتار آزاد خواهند گردید.

نوشته مجید آتش افروز
نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13720