• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرقه رجوی افرادی را که خواهان جدایی هستند در مقری موسوم به «گیتی» در تیرانا متمرکز نمود

  • کد خبر : 13718
  • 14 مارس 2018 - 9:36

بر اساس اطلاعات کسب شده از داخل تشکیلات فرقه رجوی در آلبانی، بعد از جابجایی نفرات به مقری در خارج از تیرانا موسوم به اشرف ۳، تعدادی از اعضا حاضر به رفتن به محل جدید نشدند و در تیرانا ماندند.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، فرقه رجوی آنان را در مقری موسوم به گیتی در تیرانا متمرکز نمود تا مانع از جداشدن آنان گردد. این افراد کسانی بودند که خواهان جدایی از فرقه بودند اما مریم رجوی با وعده های دروغ آنان را حفظ کرده و حتی قول اعزام به اروپا به آنها داده بود.

در حال حاضر به این افراد ناراضی و خواهان جدایی ابلاغ شده است که باید همگی در همان محل باشند و حق ندارند جدا شوند که همین موضوع موجب بروز اعتراضاتی در میان آنان شده و به صراحت اعلام کرده اند که مریم رجوی آنان را فریب داده است. در این میان درگیری های لفظی میان اعضا و فرماندهان و نافرمانی شدید گزارش گردیده است به طوری که فضای مقر گیتی کاملا متشنج می باشد.

کار به جایی رسیده که مریم رجوی شخصا پیام فرستاده و افراد را به آرامش و صبر دعوت کرده و مجددا وعده داده که مسائل را حل خواهد کرد و اطلاع داده که پیگیر مسائل آنان هست. مریم رجوی به شدت از خروج نفرات که نهایتا منجر به فروپاشی فرقه اش خواهد شد وحشت دارد و تلاش می کند تا جایی که امکان دارد نفرات مستقر در مقر گیتی را برای رفتن به اشرف ۳ ترغیب نماید.

مریم رجوی در پیام خود به مصاحبه سه تن از نجات یافتگان با شبکه تلویزیونی Top Channel در آلبانی اشاره کرده و اذعان نموده که مستند مربوطه ضربه بزرگی بر جایگاه این فرقه در آلبانی وارد آورده و البته بیان نموده است که هر کس جدا شود سرنوشتش مانند این سه نفر می شود که در خدمت دشمن قرار گرفته اند و به این ترتیب افراد را از جداشدن ترسانده است.

به نوشته بنیاد خانواده سحر، تلاش های مذبوحانه مریم رجوی برای ممانعت از ریزش نیرو در آلبانی کاملا مشهود است. گویی فرقه رجوی در حال حاضر هیچ کار و وظیفه دیگری به غیر از حفظ نیروها به هر قیمت ممکن ندارد. حتی یکی از مسئولین فرقه اشاره کرده است که تمام تلاش ما در حال حاضر این است که روند ریزش نیرو را کند کنیم و خروج کمتری داشته باشیم.

در حال حاضر فرقه رجوی دست به هر ترفندی برای ممانعت از جداشدن اعضا می زند و مدام وعده و وعید می دهد و از آنطرف تهدید می کند و تلاش می نماید تا افراد را به هر نحو ممکن فریب بدهد تا جدا نشوند. یکی از افراد در مقر گیتی رودرروی مسئول خود گفته است که ماندن در این تشکیلات جز تلف کردن عمر حاصل دیگری ندارد و باید هرچه سریعتر خود را از قید و بندهای این تشکیلات پوسیده خلاص کرد و نجات یافت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13718

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی