• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فرقه رجوی پذیرفته که روزهای نابودی خود را سپری می کند

  • کد خبر : 13672
  • 10 مارس 2018 - 10:38

اخیرا اخباری منتشر شده است که اراذل و اوباش فرقه رجوی در خیابانهای آلبانی می چرخند و با جداشدگانی که دست به افشاگری علیه این فرقه زده اند برخورد می کنند و یا در تماس های تلفنی بدون اینکه خودشان رامعرفی کنند، این افراد را تهدید به مرگ می کنند که اگر به افشاگریهایشان علیه این فرقه ادامه دهند، هرچه دیده اند از چشم خودشان دیده اند.

این موضوع به خوبی نشان دهنده این است که فرقه کاملا در نقطه ضعف خودش قرار گرفته است و خودشان هم پذیرفته اند که روزهای پایانی و نابودی خودشان را سپری می کنند. به یاد داریم که شخص  رجوی در دورانی که حسابی کبکش در قرارگاه های فرقه و در خاک عراق خروس می خواند وسرخوش از حمایتهای بی دریغ تنها دوست و هم پیمانش یعنی صدام بود، روزی در یکی ازمقرات سازمان گفت:

«که اگر روزی شکست خوردیم هر مجاهد بایستی لااقل یکنفر از جداشدگان را بکشد و بعد با خیال راحت به زندانهای اروپا برود و خودش را معرفی کند. »

او می گفت: که زندانهای اروپا مانند هتل چهار ستاره است و بهترین امکانات رفاهی را دارا می باشد!  اکنون شاهد هستیم که دار و دسته فرقه رجوی و مشخصا به فرمان مریم، این داستان را شروع کرده اند و انگاری که خودشان هم بوی الرحمن خودشان به مشامشان خورده است. اما این بندگان خدا – فریب خوردگان فرقه رجوی مانند محسن حاجیان و شهریار کیا که هنوز در توهمات بودن در خاک عراق و تحت الحمایه صدام بودن هستند – تصور می کنند که با این گونه حرکات می توانند خط و خطوط خودشان را پیش ببرند. غافل از اینکه اروپا حال چه آلبانی و چه دیگر کشورهای اروپایی، کمی بیشتر ازعراق قانون مدار است  و اینگونه حرکاتشان، جرم و عمل تروریستی محسوب می شود و قابل پیگیری است.

یادداشت از الف – عباسی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز فارس

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13672

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی