• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

پیام تبریک فراق به مناسبت میلاد با برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن / مادرانی که هر روز چشم انتظار هستند

  • کد خبر : 13653
  • 08 مارس 2018 - 11:02

روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) که به نام روز مادر نامگذاری شده است، همان روزی است که همه سعی می کنند در کنار مادرشان باشند و یا حداقل یادی از آنان بکنند. همان روزی که تمامی فرزندان، کوچک و بزرگ و دختر و پسر در کنار مادرشان هستند.
روز مادر برای مادران هم روز خوبی است و آن ها را به وجد می آورد و روز خوبی برای آنان رقم خواهد خورد. امّا در این بین مادرانی هستند که شاید از فرا رسیدن این روز زیاد حس خوبی نداشته باشند. شاید مادرانی باشند که این روز آن ها غصه دار بکند و تمام این روز و شب را در فکر روزهایی باشند که فرزندان خود را به دنیا آوردند، بزرگ کردند، سامان دادند، امّا…
اصلاً شاید این روزها خیلی هم برایشان سخت تر باشد چرا که از صبح بسیار زود چشم به در هستند که حتماً امروز فرزندشان به دیدارشان می آید. امّا اگر نیایند، تا آخر شب این انتظار طول می کشد و چه شبی است این شب تا صبح.. شبی که انگار ۳۶۵ شب طول می کشد. شب سختی است و خدا نکند که فرزندان در جایی غوطه ور باشند و یا در در بی تفاوتی به سر ببرند.
مادران و زنان اسیران فرقه رجوی از مصداق این افراد هستند که سال ها در حسرت یک تماس با عزیزان خود شب و روز را سپری می نمایند.
امیدواریم به زودی اسیران در بند این فرقه منحوس و ضد بنیان خانواده به آغوش گرم خانواده ها ی خود بازگردند و لبخند مهربانی را بر سیمای این مادران و زنان چشم انتظار شاهد باشیم.

انتهای پیام/ پایگاه خبری-تحلیلی فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13653