• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مریم قجر عضدانلو، شیطان مجسم فرقه رجوی

  • کد خبر : 13649
  • 08 مارس 2018 - 10:56

مریم قجر عضدانلو، این شیطان مجسم فرقه رجوی، بعد از فرار و غیبت مسعود رجوی، سکان رهبری فرقه را در حالی به دست گرفته است که رقیبان زیادی از پشت سر او در حرکت برای تصاحب کرسی رهبری هستند .

مهدی ابریشمچی همسر سابق مریم ، اصلی ترین رقیب و عباس داوری و سایرین و زنانی از قبیل فهیمه اروانی ، مژگان پارسائی ، لعیا و مینا خیابانی هر کدام با انگیزه ها زیادی ، برای مصادره قدرت گریبان مریم رجوی را گرفتند .

حدود ۳ ماه قبل در آلبانی این جنگ یک بار سر باز کرد و محصول آن به زیر کشیدن زنان مسئول در آلبانی و به میدان آمدن شکنجه گرانی چون مهدی برائی و اسداله مثنی و . . . گردید .

واقعیت این است که مریم قجر از همان ابتدا هم مثل یک عروسک ، در خیمه شب بازی های مسعود رجوی به روی سن آورده می شد و لال و کر از سن پائین می آمد .

مریم قجر ، امروز در آلبانی سکاندار یک کشتی بدون ناخدائی شده است که این کشتی در گرداب های طوفانی بسیاری به این سو و آن سو کشیده شده و در بین موج های طوفانی در حال غرق شدن است .

مریم همیشه در پشت سر مسعود پنهان می شد و اشتباهاتش زیاد به چشم نمی آمد ! اما امروز ناتوانی و عجز مریم قجر بر کسی پوشیده نیست . همگان نیز می بینند که او عرضه نگه داشتن چند مرغ و خروس را ندارد ، چه برسد به رهبری یک فرقه .

با خرج هزاران دلار سعی می کند نمایشاتی برپا کند تا روی اوضاع نزار فرقه ، خاک بپاشد ، اما تا کی این بازی را می خواهد ادامه دهد ؟ تا کی می تواند با پنهان کاری و پلیس بازی ، ازروشن شدن آمار بالای جداشدگان ، مراقبت کند تا رسانه ای نشود ؟

بی شک امروز با شکست های پی در پی سیاسی ، مریم قجر نیز ، باید سراغ یک سوراخ موش دیگر بگردد اما جا دارد که از سرانجام شوم سایر دیکتاتورها مثل صدام و مسعود ، درس بگیرد و تا دیر نشده ، دست از سر فرزندان این مرز و بوم بردارد.

مریم قجر با ادعای رهبری یک سازمان انقلابی ! در ۶۵ سالگی دیگر نباید به دنبال جراحی های زیبائی رفته و خود را برای عرضه درمقابل دوربین ها آماده کند.

در گروه های فرقه ای مثل فرقه رجوی ، معمولا انتقال قدرت ، به سختی انجام می گیرد ، چرا که معمولا هیچ رهبر فرقه ، نمی آید ثروت بی کران و قدرت نامحدود خود را به نام دیگری انتقال دهد. معمولا سوابق گروه های سکت و عقب مانده نشان داده است که فقط ، پس از مرگ یک رهبر خودکامه ، جانشینان احتمالی ابتدا او را غائب می نامند ، سپس یکی از نزدیکان رهبر، به صورت تدریجی قدرت را به دست می گیرد ، این روند انتقال قدرت می تواند تا چندین سال هم طول بکشد.

از یک سو نیز اعضای فرقه دیگر پس از شروع غیبت مسعود رجوی در گرماگرم جنگ و شغب عراق ، خلع سلاح و تعطیلی اشرف و اخراج از عراق ، دیگر تابعیت از هیچ کسی را قبول نمی کنند، چرا که اکثرا می گویند ما پذیرفته بودیم تحت رهبری مسعود رجوی در سازمان باشیم اکنون که او نیست ، ما هم نیستیم !

پس مریم قجر ، ابتدا باید خود را از این بحران مشروعیت برهاند ، سپس اگر کسی رهبری او را پذیرفت ، شروع به زندانی کردن و سرکوب فرقه ای کند.

این بحران دامنگیر مشروعیت رهبری ، باضافه سن و سال بالای اعضاء حاضر در فرقه ، دو پارامتری است که سازمان و رهبران سرکوبگرش ، می باید بعد از این با آن دست و پنجه نرم کنند.

یادداشت از فرید

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13649

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی